Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google minden hirdető számára elérhetővé teszi a márkakorlátozási beállításokat
A marketingszakemberek az új korlátozási beállításokkal visszavehetik az irányítást kampányaik és hirdetéseik megjelenési helye felett.
Tovább a cikkhezA YouTube a Test & Compare funkcióval segít kiválasztani a legjobb videó indexképet
A Teszt és összehasonlítás funkció megmutatja, hogy mi eredményezi a legmagasabb CTR-t, lehetővé téve a hirdetők számára, hogy a teljesítmény alapján hozzanak döntéseket.
Tovább a cikkhezA Instagram Reels -hirdetések mostantól több marketingszakember számára elérhetők
Az Ads on Reels eleinte csak a Facebookon volt elérhető a marketingesek számára, de a Meta reméli, hogy a pilot verzió kiterjesztése az Instagramra is növelni fogja az alkalmazások letöltését.
Tovább a cikkhezA Google új keresési spam jelentési űrlapot adott ki
Az űrlapon keresztül megtehetjük keresési spamjelentéseinket spamekkel, fizetett linkekkel, rosszindulatú viselkedéssel és egyéb keresési minőségi problémákkal kapcsolatban.
Tovább a cikkhezA Google új CTA-t próbál ki, amely közvetlenül a webhelyre irányítja az ügyfeleket
A Google Merchant Center új kísérleti programja extra lehetőséget kínál arra, hogy potenciális ügyfeleket irányítsunk a webhelyünkre.
Tovább a cikkhezMegújult kinézettel rukkol elő a Google Ads
A Google Ads megkezdte új dizájnjának bevezetését, amely minden platformot használó hirdetőt érint, és 2024-ben az alapértelmezett lesz.
Tovább a cikkhez