Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google teszteli a hirdetéseket az organikus eredmények között
Egy szemfüles felhasználó vette észre, hogy olyan pozíciókban jelentek meg hirdetések a keresési eredményoldalon (SERP), ahol eddig általában a harmadik és ötödik organikus találatok voltak.
Tovább a cikkhezA TikTok elindítja az AI alapú kreatív asszisztenst a hirdetéskészítési folyamat egyszerűsítésére
A TikTok egy új, mesterséges intelligencia alapú eszközt indított el, amely segít a hirdetőknek hatékonyabb kampányok létrehozásában.
Tovább a cikkhezA Google Ads világszerte minden ügyfél számára elérhetővé teszi a Demand Gen kampánytípust
A Google Ads megkezdte a Demand Gen globális bevezetését, így mostantól minden ügyfél hozzáférhet. Valamint a Discovery-hirdetések frissítése a az elmúlt héten kezdődött és a jövő év elejéig folytatódik.
Tovább a cikkhezA Meta új funkciókat vezet be a Facebook és Instagram Reels hirdetéseknél
Az új funkciók célja a kampánykészítés folyamatának egyszerűsítése a hirdetők számára és a vásárlók felhasználói élményének javítása.
Tovább a cikkhezA mobilbarát weboldal még mindig rangsorolási tényező?
A Google régóta arról beszélt, hogy rangsorolási tényező-e az, ha a weboldalunk mobilbarát. Korábban kifejezetten az volt, de aztán egyre inkább azt kommunikálták, hogy egyre kevésbé az..
Tovább a cikkhez5 Google Analytics jelentés, amelyről minden PPC marketingszakembernek tudnia kell
Az Universal Analytics egy pillanat alatt könnyen használható jelentéseket biztosított a marketingesek számára. A GA4 megjelenésével most az a feladatunk, hogy megtanuljunk egy új kezelőfelültet, és újra létrehozzuk a jelentéseket.
Tovább a cikkhez