Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
A Google története, avagy út a világuralomhoz
Valószínűleg kevés olyan ember él ma a Földön, aki nem hallotta még a Google nevét. A név hallatán elsősorban persze mindenkinek a világ legnagyobb keresőmotorja jut eszébe, pedig a Google ennél jóval több. A Google egy sok cégből álló óriásvállalat, ami amerikai központjával és közel 45 000-es alkalmazotti állományával gyakorlatilag az online világ legmeghatározóbb óriása. De,…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Elindultunk!
Örömmel jelentjük be, hogy a Klikkmánia:blog elindult! Oldalunk célja a segítségnyújtás az online marketing világában, reméljük írásaink hozzájárulnak ahhoz, hogy könnyebb legyen kiigazodni (kezdőknek és haladóknak egyaránt) ebben az állandóan változó világban. A központi témákon kívül (ppc, seo, social) más, hasonló jellegű bejegyzéseket is meg szeretnénk veletek osztani, melyek szólhatnak fejlesztésekről, esettanulmányokról, de a szubjektív…
Tovább a cikkhezWebanalitika
Google Analytics Androidra
Az Android alapú okostelefonok és táblagépek egyre jelentősebb térhódítása a mobilalkalmazások piacára is igen serkentően hat. A Google is rendszeresen frissíti különböző hasznos applikációkkal saját alkalmazáspiacát, melyek egyik legújabb tagja a Google Analytics natív mobilalkalmazása.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hogyan NE válasszunk keresőmarketing ügynökséget
Napjainkban a marketing elengedhetetlen a vállalkozások számára. Mára már rengeteg marketing eszköz áll a magukat hirdetni vágyók rendelkezésére. De biztos, hogy azt az ügynökséget választom, aki számomra a leginkább megfelelő?
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A hirdetéselőnézeti eszköz
Sokszor előfordul, hogy szeretnénk ellenőrizni hirdetéseinket, megbizonyosodni arról, hogy vajon tényleg megjelennek-e. Ilyen esetben sok hirdető automatikusan a Google keresőjének segítségével igyekszik választ kapni kérdésére, nem is sejtve, hogy ezzel mekkora kárt okozhat.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Üzleti oldal a Google+-on
Mint már tudjuk 2011 év végén a Google útjára indította a saját közösségi portálját, melyet Google+ névre keresztelt. Látva, hogy a konkurens közösségi oldalon, a Facebook-on milyen népszerű a céges oldalak használata, a Google sem szeretett volna alul maradni, így nem sokkal az egyéni felhasználói felület átadását követően az üzleti felület létrehozásának lehetőségét is rendelkezésünkre bocsátotta.
Tovább a cikkhez