Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A mobilra optimalizált weboldal fontossága

A 16 év feletti népesség 34%-a rendelkezik okostelefonnal, tehát a potenciális vásárlók ma már Magyarországon is teljesen jogosan várják el a hirdetőktől, hogy rendelkezzenek mobilbarát weboldallal.
Tovább a cikkhez
László Bali

SEO mítoszok 2014-ben

A keresőoptimalizálási mítoszok jelentős része manapság már lerágott csont. Legalábbis ezt gondolnánk, mégis nem csak új téves információkkal, de több éve a köztudatban lévő SEO tévhitekkel találkozhatunk 2014-ben is.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

VII. Keresőmarketing Nap

Néhány nappal a Keresőmarketing Nap előtt megjelent az IAB tavalyi évre vonatkozó reklámköltési eredménye, ami alapján már látjuk 2012-ről 2013-ra majdnem negyedével nőtt a kereső jellegű költések hazai forgalma. Ez azt jelenti, 15,4 milliárd forintot költöttünk 2013-ban csak a keresőhirdetésekre! De a március 13-i Keresőmarketing Nap nemcsak erről fog szólni.
Tovább a cikkhez
Konrád Berényi

A SEO eredményességének helyes mérése

A legtöbb vállalkozás tisztában van annak fontosságával, hogy mérni kell a weboldal teljesítményét, amihez már professzionális eszközök tucatjai állnak rendelkezésre. Mégis általános tapasztalat, hogy a vállalkozások jelentős része nem tudja  hatékonyan kihasználni az analitikai eszközök által nyújtott adatokat.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

Remarketing: a tökéletes eszköz, vagy a netezők rémálma?

Számtalan alkalommal találkoztunk már olyan online eszközökkel, melyek a hirdetői oldalnak egyszerre jelentettek áttörő újdonságot és új lehetőségek egész tárházát, míg a fogyasztói oldal zavarónak, tolakodónak, sőt egyes esetekben idegesítő reklámfelületnek találta.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Az időmegtakarítás eszköze – Automatizált szabályok

Az AdWords fiókok kezelése számodra is egy időigényes folyamat? Rendszeresen ellenőrizni kell (a legtöbb esetben naponta) a kampányok teljesítményét, ajánlatait, költségeit? Van egy lehetőség, amely jelentősen megkönnyíti életedet, és az optimalizálás során segít, hogy a lehető legtöbbet hozd ki kampányaidból. Hogy miről is beszélek? Az automatizált szabályokról.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső