Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Minőségi mutató a gyakorlatban – 1. rész
Keresőmarketingesként rengeteg időt töltünk őrült SEO algoritmusok elemzésével (pl. Panda, Pingvin) és folyamatosan törekszünk a rangsorolási algoritmus megfejtésére az organikus helyezések növelése érdekében.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A tökéletes hirdetés
Hirdetéseink elkészítésére sokszor nem fordítunk kellő figyelmet és könnyelműen leírjuk azt, ami éppen eszünkbe jut, majd rászabadítjuk a nagyvilágra. Bele sem gondolunk abba, hogy egy hanyagul megírt hirdetési szöveggel nem csak látogatókat veszíthetünk, de márkánk hírnevét is rombolhatjuk. Hiába egy tökéletesen felépített kampány, ha már a figyelemfelkeltésnél elvérzünk. Vannak bizonyos íratlan szabályok, melyeket, ha feltétlenül…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Mobilhirdetési megoldások
A mobileszközök célzásával - fizetett hirdetések esetében - ma már egyszerűen érhetjük el a mobilon és tableten éppen internetező, sok esetben keresést végző vagy éppen kedvenc alkalmazásukat használó usereket.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A keresőbarát infinite scrolling
Az úgynevezett infinite scrolling technológia - vagyis amikor az oldalt lefelé görgetve töltődnek be az újabb tartalmi elemek - elég népszerű webdesign trend manapság, pedig használhatósági és SEO aggályokat is felvet.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Mennyire lehet hatékony egy PPC kampány a Social Médiában?
Sok ember számára a PPC egyet jelent a Google Adwords fogalmával. Azonban ma már nem beszélhetünk PPC-ről anélkül, hogy ne említenénk meg a Social Médiát is. A legnagyobb közösségi platformok, mint a Facebook, Linkedin vagy a Twitter, számos hirdetési lehetőségekkel rendelkeznek, melyek lehetővé teszik egy adott közösség megszólítását, elérését.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A VII. Keresőmarketing Nap tanulságai
Több száz érdeklődő részvételével sikeresen zárult a hetedik Keresőmarketing Nap 2014. március 13-án. Ez a hivatalos mondat, ami természetesen igaz, nagyon keveset mond el a napról. Mert aki ott volt, az láthatta, hallhatta: reggeltől estig megállás nélkül olyan információk záporoztak a hallgatókra, amik nemcsak érdekesek voltak, de a napi munkában is használhatóak.
Tovább a cikkhez