Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google+ Üzleti oldal összekapcsolása a Google Térképpel

E hónapban jelentette be a Google, hogy már összekapcsolhatjuk a Google+ üzleti oldalunkat (Google Business Page) a Google Térképen elhelyezett címünkkel (Local Business Listing, vagy más néven Google Places).
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga

Google AdWords – Fizetett és Organikus Riport

Ha szeretnéd megismerni a keresőoptimalizálás eredményeinek és a fizetett hirdetési kampányoknak az egymásra gyakorolt hatását (adott keresési lekérdezések esetében), akkor sűrűn használd a Fizetett és Organikus keresési jelentést.
Tovább a cikkhez
László Bali

Mire figyeljek? – AdWords újdonságok

Az utóbbi időben egyre több újítás látott napvilágot az AdWords rendszerével kapcsolatban. Most ezen újdonságok egy részébe nyújtunk betekintést, illetve összefoglaljuk a legfontosabb változásokat.
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei

Yandex: Az orosz óriás

Online szakmai körökben talán mindenkinek ismerősen cseng az orosz keresőóriás, a Yandex neve. Biztos vagyok azonban abban, hogy kevesen ismerik igazán, még kevesebben használták eddig kereső- vagy hirdető felületeit. 
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Keresési Csatornák: Út a konverziók felé

A Google Adwords rendszerében található Keresési Csatornák segítséget nyújtanak a hirdetők számára, hogy jobban megértsék a célközönség online viselkedési szokásait. A PPC hirdetők számára egy kiváló eszköz, hiszen hasznos statisztikai adatokkal szolgál a kereséstől egészen a vásárlásig (konverzióig).
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Minőségi mutató a gyakorlatban – 2. rész

Előző cikkünkben a minőségi mutató témáját boncolgattuk és annak hatásait vizsgáltuk. A folytatásban a minőségi mutatót befolyásoló tényezőkről, a kiszámításának módjáról és a végső következtetésekről lesz szó.
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei