Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Maximalizált organikus elérés a 2024-es közösségi média legújabb algoritmusaival
A cikkünk forrása elemzi a 2024-es főbb platformok (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter (X), TikTok, Pinterest és YouTube) különböző algoritmusait, és hasznos tippeket adunk az algoritmus működéséhez.
Tovább a cikkhezA Google hivatalosan megkezdte a third-party cookie-k fokozatos megszüntetését
A Tracking Protection nevű új funkció, amely alapértelmezés szerint korlátozza a harmadik féltől származó cookie-kat, 2024. január 4-én indult el a Chrome-felhasználók 1%-ánál.
Tovább a cikkhezÚj formátumú videó hirdetések a Google Adsben
Bővebb, szélesebb elérést biztosít az új multi-format hirdetés Youtube-on, ide értve az in-stream, in-feed és shorts felületeket is.
Tovább a cikkhezMár Európában is elérhető a Threads, a Meta legújabb közösségi platformja
Gyakorlatilag a Twitter, mai nevén X mintájára készült (bár még korlátozottabb funkciók vannak, de gyorsan fejlődik) rövid szöveges üzenetek alapú közösségi platform.
Tovább a cikkhezHogyan készüljünk fel a Google SGE-re? (Search Generative Experience)
Az SGE kétségtelenül hatással lesz az organikus eredményekre, pozitív és negatív következményekkel is járhat, ha a jelenlegi állapotában elindul. De mekkora lesz ez a hatás? Az előzetes becslések szerint ez az organikus forgalom akár 30%-os csökkenését is jelentheti.
Tovább a cikkhezHogyan használjuk jól az AI-t a SEO munkánk során?
Az AI javíthatja a keresőoptimalizálási erőfeszítéseinek minden aspektusát. Íme a generatív mesterséges intelligencia 10 alkalmazása a keresőoptimalizáláshoz ChatGPT, Bing Chat és Claude használatával.
Tovább a cikkhez