Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Facebook hirdetések célzása

A Facebook-on megtalálható célzások számos lehetőséget kínálnak a vállalkozások számára, hogy a hirdetést (üzenetet) a megfelelő felhasználóhoz, a megfelelő időben képesek legyenek eljuttatni. Ebben a cikkben olyan célzási típusokat boncolgatunk, amelyekkel egyszerűen és hatékonyan érheted el a potenciális célközönséget.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Vásárolj a Facebook-on!

Alex Kantrowitz, a BuzzFeed senior tech riportere tette közzé a hírt, miszerint az oldalon történő vásárlás bevezetését fontolgatja a Facebook.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Útjára indult az új Panda frissítés

10 hónapos csend után végre megújult a Google Panda algoritmusa. Barry Schwarz, a Search Engine Roundtable alapítójának információi szerint a hétvégén indult útjára a Panda 4.2 – ám ezt szinte senki sem vette észre.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

YouTube 360°-os Trueview hirdetések

A YouTube 360°-os videóit mostantól Trueview videóhirdetésként is felhasználhatjuk! A Google célja a hirdetési típus használatának az ösztönzése, illetve annak népszerűsítése.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A fődomainek (TLD) nincsenek hatással a keresési találatokra

A sok találgatások után a Google most választ adott arra, hogy hogyan kezelik az új, a régi, és a nemzetközi fődomaineket.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Megduplázódott a reszponzív weboldalak száma

Az internetes kereskedelemre kihelyezett honlapok 20%-a használ már reszponzív webdesign-t, szemben a tavalyi évvel, amikor ez az arány még csak 9%-os volt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia