Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Közösségi szignálok hatása a SEO-ra
A SEO szakembereket napi szinten foglalkoztatja, hogy vajon mi lehet hatással az organikus találati listára, vajon milyen alkotóelemei vannak a Google algoritmusának. John Mueller, a Google Webmaster Trends elemzője múlt héten választ adott az egyik leggyakrabban felmerülő kérdésre.
Tovább a cikkhezHírek
Tweetek a Google találati listán!
Mostantól megjelennek tweetek is a Google találati listáján, igaz, egyelőre csak az angol kereséseket végrehajtó felhasználók számára – jelentette be a Google hivatalos blogján, valamint Twitter oldalán.
Tovább a cikkhezHírek
Facebook és Google – a hivatkozói forgalom éllovasai
A Google monopóliuma a hivatkozói forgalom terén eddig megtörhetetlennek látszott, ám a Facebook lekörözte a keresőóriást.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hogyan építsük fel hirdetéscsoportjainkat?
A hirdetéscsoportok optimális szegmentálásával mindenki tisztában van: kisszámú, egymással összefüggésben lévő kulcsszó, amelyek szorosan kapcsolódnak a hirdetésszöveghez és a landoló oldalhoz. Azonban amikor a gyakorlatban is a csoportok felosztására kerül a sor, ezzel a taktikával általában több kérdéshez jutunk, mint válaszhoz.
Tovább a cikkhezHírek
Elképesztő változások a hirdetések világában
A Facebook megdöbbentő számokkal állt elő ezen a héten, felhívva a figyelmet a mobil hirdetések jelentőségére. Ráadásul az új adatok jelentős növekedést mutatnak az Instagram mobil hirdetési költésének frontján is.
Tovább a cikkhezHírek
Kik lettek a Mobilegeddon nyertesei?
A KKV weboldalak átlagosan 11 százalékos oldalmegtekintéssel növekedtek a mobilbarát frissítést követően!
Tovább a cikkhez