Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Google innentől kezdve favorizálni fogja a HTTPS oldalakat

Zineb Ait Bahajji, a Google Security and Indexing csapat tagjaként bejelentette, hogy amennyiben egy oldalnak létezik http és https-es verziója is, akkor a biztonságos verziót fogja indexelni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Tíz alapvető SEO megoldás e-kereskedelmi weboldalak számára

George Papatheodorou eredetileg a LinkedInen megjelent cikkében tíz SEO taktikát mutat be, amivel e-kereskedelmi weboldalunkat még megtalálhatóbbá tehetjük a kereső találati oldalakon.
Tovább a cikkhez
Ágnes Szabó

Nem működik a 301-es átirányítás?

Twitteren érkezett egy kérdés John Mueller felé, miszerint már 3 hónapja megtörtént egy régi URL átirányítása az újra, ennek ellenére a Google még mindig a régi URL-t indexeli, mit lehet tenni ilyenkor és miért lehet ez egyáltalán?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Több oldaltérkép feltöltése a Search Console-ba még hasznos is lehet

Akik nagyobb oldalakat kezelnek, biztosan szembesültek már azzal a problémával, hogy kényszerűségből kellett több részletben feltölteni a sitemap.xml fájlokat, ugyanis maximum 50.000 URL-t tartalmazhat és maximum 10MB lehet a fájlméret kitömörítés után. John Mueller-nek tették fel a kérdést előző héten hangout-on, hogy ez csak egy technikai korlátozás vagy John személy szerint látja-e ennek előnyét is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

CTR javítása AdWords hirdetések A/B tesztelésével

Amikor Adwords hirdetéseket készítünk vagy duplikálunk, már akkor érdemes azok teljesítményeit folyamatosan tesztelni, így akár rövid idő alatt megduplázhatjuk az átkattintási arányt (CTR). Fontos, hogy innovatív legyen a hirdetés másolata, hogy lépést tudjunk tartani a jelenlegi tendenciákkal, különösen a versenytársakkal szemben. Továbbá a PPC hirdetés másolatának tesztelése segít a minőségi mutató javításában: relevánsabb hirdetést, magasabb CTR…
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Álmaink állása. Vagy mégsem?

Ki ne hallott volna a Google nagyságáról, a megközelíthetetlen, elérhetetlen, tökéletes munkahelyről? Az évi 2-3 millió jelentkezőről, akik egymás ellen versengve próbálják megszerezni az áhított állást, amiért bármelyik barátunk ölni tudna?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia