Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Prioritást mutat a Google Search Console

John Mueller saját Google+ oldalán jelentett be egy apró, de annál fontosabb, új Google Search Console funkciót. Már régóta ismert, hogy a Google nem szereti, ha bizonyos tartalmak elérését blokkoljuk, mert ez esetben a robotok nem tudják rendesen feltérképezni az oldalunkat és adott esetben téves képet kapnak a tartalmunkról. Például előszeretettel tiltják a webmesterek és…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google beveti a mobil ajánlatkorrekció és első pozíció becsléseket

Új eszközök érhetőek el a hirdetők számára amely a manuális ajánlatadás optimalizálásához ad útmutatást. Ez a szimulátor segítséged tud nyújtani abban, hogyan alakítsuk mobilos ajánlatainkat az elmúlt hét napban keletkezett kattintások és költségek függvényében. Meg fogja tudni becsülni a mobil licitek emelkedését és csökkenését egyaránt. Az eszköz elérhető a Beállítások fül Eszközök opciója alatt. Első…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Fly Labs – az újabb Google akvizíció

A Google megszerezte a fénykép-videó szerkesztő startup vállalkozást, a Fly Labs-ot. Nagy valószínűséggel azzal a céllal, hogy egy az egyben beolvassza a Google Photos-ba. A Fly Labs tette közzé a hírt weboldalán, mondván ugyanazt a szenvedélyt viszik majd a közös munkába, mint amit kiaknáztak eddig saját alkalmazásaikban, a Clips, Fly, Tempo és Crop ont the…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Klikkmánia havi TOP10 / 2015. október

Míg valahol eljött a “reklámmentes” korszak, addig máshol elindult a reklám korszak. Közben ügynökségünk tovább dübörög, és újabb két fővel bővült októberben. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Linkedin profilunk a Google találati listájában

A minap vadásztak le egy olyan Google találatot, ami a Linkedin profilból tartalmaz egy rövid kivonatot. A Linkedin felhasználó alap adatai láthatóak, mely kifejezetten jól mutathat olyan esetben, ha épp állást keres és ilyen formában jelenik meg róla találat a Google-ben.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Facebook mobilos hirdetési bevétele elérte a 78%-ot

Nem volt annyira régen, mikor a Facebook felismerte, hogy a mobilos hirdetéseké a jövő. Hirtelen a jelenbe ugorva pedig azt látjuk, hogy bevételeinek 78%-a a mobilos felületekből származik. Bejelentése szerint teljes bevétele 4.3 milliárd dollár, amelyből már 3.4 milliárdot a mobilok uralnak. A tavalyi év harmadik negyedéhez képest ez 73%-os növekedést jelent, noha a desktop…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia