Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Elérhető AdWords alkalmazás iPhone-ra

A december óta béta tesztelőként elérhető iOS-re optimalizált AdWords alkalmazás most mindenki számára letölthetővé vált. Ezzel végre iPhone tulajdonosként is megnézhetjük, akár munkaidőn kívül is kedvenc ügyfeleink kampányainak a teljesítményét:) Vagy saját fiókunk működését.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Kreatív tartalom és linkmarketing ötletek webáruházaknak

E-kereskedelmi oldalként nagyon nehéz olyan hivatkozásokat szerezni, melyek végső termékoldalra mutatnak, pedig ez fontos fegyver minden értékesítő oldal számára. Néhány esetben találhatunk kiváló termékoldali linkeket, ám legtöbbször ezek az oldalak nem adnak elég okot ahhoz, hogy hivatkozzunk rájuk.
Tovább a cikkhez
András Igaz

A SEO régen és most, infografika

Az MWI nevű ügynökség készített egy infografikát arról, hogy milyen tényezők játszottak korábban fontos szerepet a Google rangsorolásában és melyek határozzák meg napjainkban a keresőoptimalizálást.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google: a címsor továbbra is rangsorolási tényező, de nem kritikus fontosságú

Barry Schwartz foglalkozott a címsor keresőoptimalizálási szerepével a blogján, miután John Mueller, a Google munkatársa, tett félreértelmezhető kijelentéseket a témában.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hasznos innováció a keresési kifejezések lekérdezésben

A 2016-os év folyamatosan hozza az újításokat a Google részéről. A Wordstream oldalán Helen Edwards mutatta be az általa észlelt újdonságot, miszerint fejlesztések történtek a keresési kifejezések lekérdezésben.
Tovább a cikkhez
Fanni Szaszák

A Google 1 milliárd dollárt fizetett az Apple-nek

Már régóta ismert tény, hogy a Google fizetett az Apple-nek azért, hogy ők maradjanak az alapértelmezett keresők az iOS-ben még 2014-ben, a kérdés mind ez idáig csak az volt, hogy pontosan vajon mennyit?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia