Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Elérhető AdWords alkalmazás iPhone-ra
A december óta béta tesztelőként elérhető iOS-re optimalizált AdWords alkalmazás most mindenki számára letölthetővé vált. Ezzel végre iPhone tulajdonosként is megnézhetjük, akár munkaidőn kívül is kedvenc ügyfeleink kampányainak a teljesítményét:) Vagy saját fiókunk működését.
Tovább a cikkhezE-kereskedelem
Kreatív tartalom és linkmarketing ötletek webáruházaknak
E-kereskedelmi oldalként nagyon nehéz olyan hivatkozásokat szerezni, melyek végső termékoldalra mutatnak, pedig ez fontos fegyver minden értékesítő oldal számára. Néhány esetben találhatunk kiváló termékoldali linkeket, ám legtöbbször ezek az oldalak nem adnak elég okot ahhoz, hogy hivatkozzunk rájuk.
Tovább a cikkhezHírek
A SEO régen és most, infografika
Az MWI nevű ügynökség készített egy infografikát arról, hogy milyen tényezők játszottak korábban fontos szerepet a Google rangsorolásában és melyek határozzák meg napjainkban a keresőoptimalizálást.
Tovább a cikkhezHírek
Google: a címsor továbbra is rangsorolási tényező, de nem kritikus fontosságú
Barry Schwartz foglalkozott a címsor keresőoptimalizálási szerepével a blogján, miután John Mueller, a Google munkatársa, tett félreértelmezhető kijelentéseket a témában.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hasznos innováció a keresési kifejezések lekérdezésben
A 2016-os év folyamatosan hozza az újításokat a Google részéről. A Wordstream oldalán Helen Edwards mutatta be az általa észlelt újdonságot, miszerint fejlesztések történtek a keresési kifejezések lekérdezésben.
Tovább a cikkhezHírek
A Google 1 milliárd dollárt fizetett az Apple-nek
Már régóta ismert tény, hogy a Google fizetett az Apple-nek azért, hogy ők maradjanak az alapértelmezett keresők az iOS-ben még 2014-ben, a kérdés mind ez idáig csak az volt, hogy pontosan vajon mennyit?
Tovább a cikkhez