Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Végleg megszűnik a Google PageRank

A SEO szakmában mér régóta közismert, hogy a hivatalos PageRank mutatónak szinte semmi jelentősége nincsen, ezért a keresőoptimalizálási vagy linkfejlesztési projekteknél még kiindulásként is csak elvétve használják. Már csak azért is, mert több éve nem is frissítették a számokat. Március 7-el a Google hivatalosan is megszűntette a PageRank Toolbar mutató frissítését és hamarosan már egy…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Állati hangok a Google-ben

Tudta, hogy a Google-ben már állatok hangjára is rá lehet keresni? Például így: what sound does a cow make (milyen hangot ad ki egy tehén)? Konkrétan 19 állati hang került feltöltésre, köztük majom, macska, tehén, kacsa, elefánt, ló, oroszlán, egér, stb. Persze ez elsősorban a kisgyermekes szülőknek lehet érdekes és nem a keresőoptimalizáló szakembereknek, de…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

On-site tartalmi elemek a konverzió szolgálatában

Webáruházak esetén a siker mutatói nehezen vitathatóak; a konverziós számok igen pontos képet adnak és rajtuk keresztül jól követhetőek a látogatók reakciói a különböző fejlesztésekre, marketing aktivitásokra.
Tovább a cikkhez
Anna Herber

Keresőmarketing Nap 2016 – Klikkmánia előadások

Idén is kiemelten támogattuk a Keresőmarketing Napot, mely most már minden évben a MobileHungary és Evolution konferenciákkal együtt kerül megrendezésre és a keresőmarketing szakma egyik legfontosabb éves hazai konferenciája. A konferenciára három előadással és egy fórumbeszélgetéssel készültünk. Alább szeretnénk megosztani a bemutatott prezentációkat, melyekkel kapcsolatban szívesen várjuk a további kommenteket, kérdéseket!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A 10. pozícióból több klikket kapunk, mint a 8-9-ből

Az SMX West-en, a világ egyik legnagyobb keresőmarketing konferenciáján, Paul Haahr, a Google egy rangsorolásért felelős senior kollégája, tette azt a kijelentést, hogy a 10. pozíció értékesebb lehet, mint a 8, 9.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Klikkmánia havi TOP10 / 2016. február

A február kivételesen inkább az AdWords-ről szólt, mint a Google organikus találatairól, számos hirdetési hatékonyságot segítő cikkel segítettük olvasóinkat. Továbbá górcső alá vettük az e-kereskedelmi szektort is. Mindenre fény derül a 2016-os első Klikkmánia TOP10-ből!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia