Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A TOP 3 hivatalos Google rangsorolási faktor

Amikor a Google bejelentette, hogy elindították a RankBrain-t, azonnal megerőstették, hogy ez a harmadik legfontosabb Google rangsorolási faktor, mely befolyásolja, hogy hányadik helyet foglaljuk el a Google találati listáján az egyes keresőszavakra. Azonnal elindultak a spekulációk, hogy akkor valójában melyik a legfontosabb első kettő, de erre már nem született válasz, egészen mostanáig.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Érkezik az Android Pay az Egyesült Királyságba

Az Android Pay, ami a Google fizetési platformja az Android készülékek és alkalmazások számára, az Egyesült Királyságba érkezik. Több tucat partner kíséretében indul el, köztük szerepelnek bankok, kiskereskedők, alkalmazások és fizetési platformok.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A 302-es átirányítások átviszik a PageRank értéket

@dhinckley a Twitter oldalán azt mondta, hogy a Moz állítása szerint a 302-es átirányítások semennyi "link juice"-t visznek át. John Mueller szerint ez viszont nem igaz.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hamarosan algoritmust használ az Instagram

Az Instagram nemrég bejelentette, hogy hamarosan elérhető lesz a fordított időrendi és az algoritmus alapú hírfolyam, ami azokat a posztokat fogja előtérbe helyezni, melyeket az emberek érdekesnek gondolnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Májusban érkezik a Google mobilbarát algoritmusa

A Google a Webmester blogján jelentette be, hogy fellendítik a mobilbarát algoritmus hatásait, amit még 2015. április 21-én indítottak el. A Google szerint még május elején meg fog történni a frissítés, ami növeli a mobilbarát rangsorolás előnyeit. A Google továbbá azt is mondta, hogy azok, akiknek az oldala már mobil-barát, azoknak nem kell aggódniuk, hiszen ez…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mitől sikeres egy Facebook hirdetés?

Az AdEspresso és a Hubspot több mint 100.000 valós hirdetés elemzése során mutatják be a legnépszerűbbeket, valamint azt, hogy hogyan is kell létrehozni egy tökéletes Facebook hirdetést. Az elmúlt évek során az AdEspresso pontosan 111.018 Facebook hirdetés szövegeit, hivatkozásait, típusait és CTA gombjait vizsgálta meg 1000 vállalaton keresztül.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső