Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Megújult külsőt kaptak a Gmail hirdetések
Ha mostanában volt időnk a Gmail promóciós fülre kattintani észrevehettük, hogy a Google teljes egészében újratervezte a hirdetések megjelenését.
Tovább a cikkhezHírek
A Google nem támogatja tovább a Flash hirdetéseket
A héten bejelentették a Google+ oldalon, hogy a display hálózatokon 2017 január 2-ig jelenhetnek meg Flash hirdetések, ezt követően csak a HTML5 felépítésű hirdetéseket fogják kiszolgálni. 2016 június 30-ig van még lehetőség Flash hirdetések feltöltésére, ezt követően a feltöltésre sem lesz lehetőségünk, se az AdWords-ön, se a DoubleClick-en kereszetül.
Tovább a cikkhezE-kereskedelem
9 stratégiai javaslat webáruházaknak 2016-ra
2016-ban az e-kereskedelem az előrejelzések szerint még további 20%-kal fog bővülni ebben az évben. Pamela Hazelton, a Practical Ecommerce egyik szerkesztője összegyűjtött 9 stratégiai megoldást webáruház tulajdonosok számára.
Tovább a cikkhezHírek
Ingyen 2GB extra tárhely a Google-től
Rengetegen használják a Google különböző szolgáltatásait úgy, hogy a tárhely kérdéssel senki sem foglalkozik. Ennek azon egyszerű oka van, hogy alapból viszonylag sok tárhelyet biztosítanak. Azonban az utóbbi 1-2 évben egyre többet használjuk a leginkább tárhely igényes Google szolgáltatásokat, mint a Drive - főleg, ha a Google Photos-t is igénybe vesszük -, de a Gmail…
Tovább a cikkhezHírek
Tippek hogyan kerüljük el, hogy Google büntetés érjen minket
Hirtelen lecsökkent az organikus forrásból érkező látogatói forgalom? Egyik pillanatról a másikra néhány kulcsszóra eltűntünk a találati listáról vagy drasztikusan visszasoroltak? Két egyértelmű jel arra, ha lecsapott ránk egy Google büntetés.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
3 pofonegyszerű AdWords hirdetés tipp 2016-ra
Korábbi cikkünkben összefoglaltuk, hogy 2015-ben melyek voltak a PPC hirdetések legfontosabb változásai. Mivel az AdWords hirdetés rendszere igen komplex, ezért nehéz ténylegesen megjósolni, hogy az adott évre vonatkozóan, melyek lesznek a „best practice”-ek. A WordStream most mégis ezt tette, és az egyik januári cikkükben megjósolták, hogy 2016-ban melyik 3 AdWords eszköz fogja a marketing sikereinket…
Tovább a cikkhez