Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Digitális fegyverkezés – Iszlám Állam kommunikációs stratégiája

A növekvő számú európai terrorista aktivitások apropóján cikkünkben röviden áttekintjük az Iszlám Állam által alkalmazott social média stratégia legfontosabb ismérveit, valamint a mobil technológia alkalmazásának különböző módjait. Az összegzésből egyben az is kiderül, hogy ezek milyen hasonlóságokat mutatnak az üzleti, illetve politikai téren alkalmazott marketing-kommunikációs stratégiákkal és eszközkészlettel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google-nek igenis számít a képek címe

Pár héttel korábban több cikkben is arról számoltak be, hogy a Google gyakorlatilag semmire sem használja a képeknél megadtható title címkét. Azonban Dawn Anderson volt olyan vállalkozókedvű, hogy ezt letesztelje és bizonyította az ellenkezőjét, melyről twitter oldalán beszámolt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Tisztázzuk a duplikált tartalmak kérdését!

A duplikált tartalomnak több káros hatása is lehet. Bejegyzésünk a duplikáció elkerüléséről, illetve következményeiről szól.
Tovább a cikkhez
András Igaz

A Google Kiemelt Részletek közelítenek felénk

A Featured Snippet (Kiemelt Részletek) már egy ideje bevezetésre került az USA-ban, de kiterjedtebb európai tesztelésre csak most került sor. A Featured Snippet nem más, mint a keresésre adott azonnali válasza a Google-nek, mely az általa vélt leginkább releváns tartalom kivágása egy adott weboldalból. Ezt úgy képzeljük el, hogy az találati lista felett megjelenik egy…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Facebook hirdetések mérésének nehézségei

Szinte állandó problémát jelentenek az online marketinges szakemberek számára a Facebook hirdetési rendszere és a Google Analytics mérései közötti különbségek. Gyakran észlelhetünk jelentős eltérést az oldalunkon lévő webanalitika platform és a hirdetési rendszer között is, de az esetek többségében a Third party eszközök teljesen különböző mérési metódust használnak, mint a hirdetéskiszolgáló rendszerek, így legtöbbször lehetetlen…
Tovább a cikkhez
László Bali

Nem vagy mobilbarát! Google üzenet a weboldal tulajdonosnak

Egy hónappal az újabb Google mobilbarát frissítés előtt bevezettek egy új figyelmeztető funkciót a találati listán.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia