Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Google Fordító már több, mint 100 nyelvnél jár

A Google online fordító programja jelentős mérföldkőhöz érkezett, hiszen a 10 éves fennállását ünnepli és a mostani 13 nyelv hozzáadásával átlépték a százas határt, egészen pontosan 103 nyelv áll a felhasználók rendelkezésére.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A közösségi média térnyerése

2011 óta a Search Engine Journal két infógrafikát jelentetett meg a közösségi média nagyságáról. Ebben az évben jelent meg a legújabb a Pixel Road Design által (közös tulajdonos révén), a 3.0 verzió, amely az adatokat 2010-2015 között mutatja. Ez alapján a legtöbb aktív felhasználót számláló közösségi terek a következők:
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google végre leszámol a Picasa-val

Már egy ideje, hogy a Google két különböző fénykép tároló alkalmazást tart fent, hiszen ott van az újabb Google Photos és az igencsak idejét múlt Picasa. Nos, végre eljött az ideje, hogy tegyenek ez ellen valamit a Google ugyanis bejelentette, hogy a Picasa üzemeltetése 2016. március 16-ig él.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

5 kihagyhatatlan konverzió optimalizálási technika

Az elmúlt években egyre több online marketing szakértő és vállalat számára vált nyilvánvalóvá, hogy a konverzióoptimalizálás egyike azon területeknek, amelyek mára a magas megtérülés miatt megkerülhetetlenné váltak. Ugyanakkor azt is kijelenthetjük, hogy ennek hatékonysága nem pusztán az egyes elemek optimalizáltságának, mint inkább a teljes körű élmény javításának függvénye. Cikkünk röviden bemutatja azokat a legfontosabb technikákat,…
Tovább a cikkhez
Ferenc Dudas

Google AdWords egész napos ügyfélszolgálat

A Google AdWords csapat bejelentette a 0-24 órás ügyfélszolgálati támogatást a közösségi média felületeiken, hétfőtől-péntekig. A kérdések és válaszok is természetesen angol nyelven történhetnek mind a Twitter, Google+, Youtube mind a Facebook felületeken.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Megfontolandó hirdetési lehetőségek e-kereskedőknek

Az új év kezdetével érdemes átgondolnunk, hogy mi működhetett a tavalyi évben, vagy akár ki is próbálhatunk valami teljesen újat. Michael Stancil tapasztalata az, hogy minden havi költségvetésbe vegyünk bele marketing teszteket is. Azzal természetesen számolnunk kell, hogy nem biztos, hogy minden teszt működni is fog.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső