Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A kifelé mutató linkeknek is pozitív hatása van SEO-ra

A Reboot által végzett tanulmány alapján pozitív korreláció van az oldalunkról kifelé mutató linkek és a keresőben elfoglalt pozíciónk között. A marketing cég abból az alap feltevésből indult ki, miszerint a Google egy weboldal autoritásának meghatározásakor figyelembe veheti azt is, hogy maga az oldal milyen más oldalakat tart relevánsnak a témában. Madarat tolláról, embert barátjáról,…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google Compare lehúzza a redőnyt

A Google Compare, vagyis a cég saját pénzügyi összehasonlító weboldala - amely többek között gépkocsi biztosítással, hitel ajánlatokkal, utazás/otthon biztosítással foglalkozott - leáll a működéssel. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Pörgesd fel az AdWords Display kampányaidat!

Ebben a cikkben megosztunk pár olyan hasznos AdWords Display tippet, amelyeket sokan nem ismernek, mert nincsenek benne a felhasználói kézikönyvekben, de a cikk elolvasása után akár te is könnyedén alkalmazhatod őket.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

Megszűntek a Google jobb oldali hirdetési helyei

Egészen friss hír, hogy a Google a korábbi teszteléseket követően végleg kivezeti a jobb oldali hirdetési pozíciókat és helyette fölül kapunk négy helyet és még alul hármat (kivétel PLA hirdetések). Bár teljesen hivatalos bejelentés még nem történt, úgy tűnik, hogy globális frissítésről van szó.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google megállíthatatlan: friss élelmiszer szállításba kezd

Az Instacart és Amazon Fresh számára félelmetes pillanat következett el: a Google saját friss-áru házhoz szállítást indít San Francisco és Los Angeles területén és persze ha bejön, terjeszkedni akar.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az újonc keresőoptimalizálók leggyakoribb 6 hibája

John Lincoln régóta van a SEO iparágban, és ezalatt volt ideje számtalanszor látni ugyanazokat az elhibázott lépéseket. A Search Engine Land számára írt cikkében felsorolja, hogy mik azok a tévedések, amelyekbe, ha újoncok vagyunk a keresőoptimalizálás területén nem érdemes beleesni.
Tovább a cikkhez
Ágnes Szabó