Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
E-kereskedelem
6 tipp webáruházaknak a termékleírásokhoz
Nem kérdés, hogy a termékfotók és –videók segítenek az eladásban, azonban a szöveges bemutatás épp annyira fontos tényezője a hatékony meggyőzésnek. Egyértelműnek kell lennie a látogatók számára, hogy mit értékesítünk, milyen körülmények között juthatnak hozzá és miért van rá szükségük.
Tovább a cikkhezWebanalitika
Google Analytics – PayPal tranzakció követése
A gyakorlatban sok problémát okozhat a PayPal fizetéses tranzakciók nyomon követése a Google Analytics rendszerében. Egy rosszul beállított fiók esetében gyakran nem tudjuk a PayPal-lal fizető vásárlóinkat az előzetes kampányforrásokhoz vagy forgalmi csatornákhoz rendelni, ez pedig komoly hibaforrást, megoldandó problémát jelent a mindennapi elemzéseinkben.
Tovább a cikkhezHírek
Gmail fiók védelem
Idén is megrendezésre került San Francisco-ban az Enigma konferencia, melynek elsődleges témai az adatbiztonság, személyes adatok védelme és kiberbűnözés. Az előadók között felléptek a biztonságos Gmail-ért felelős Google szakemberek is és megosztottak az elmúlt több, mint 10 éves tapasztalatukat, mely megtekinthető az alábbi infografikán vagy a prezentációban.
Tovább a cikkhezHírek
A TOP 3 hivatalos Google rangsorolási faktor
Amikor a Google bejelentette, hogy elindították a RankBrain-t, azonnal megerőstették, hogy ez a harmadik legfontosabb Google rangsorolási faktor, mely befolyásolja, hogy hányadik helyet foglaljuk el a Google találati listáján az egyes keresőszavakra. Azonnal elindultak a spekulációk, hogy akkor valójában melyik a legfontosabb első kettő, de erre már nem született válasz, egészen mostanáig.
Tovább a cikkhezHírek
Érkezik az Android Pay az Egyesült Királyságba
Az Android Pay, ami a Google fizetési platformja az Android készülékek és alkalmazások számára, az Egyesült Királyságba érkezik. Több tucat partner kíséretében indul el, köztük szerepelnek bankok, kiskereskedők, alkalmazások és fizetési platformok.
Tovább a cikkhezHírek
A 302-es átirányítások átviszik a PageRank értéket
@dhinckley a Twitter oldalán azt mondta, hogy a Moz állítása szerint a 302-es átirányítások semennyi "link juice"-t visznek át. John Mueller szerint ez viszont nem igaz.
Tovább a cikkhez