Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek, PPC hirdetés
A Google Kiemelt Részletek közelítenek felénk
A Featured Snippet (Kiemelt Részletek) már egy ideje bevezetésre került az USA-ban, de kiterjedtebb európai tesztelésre csak most került sor. A Featured Snippet nem más, mint a keresésre adott azonnali válasza a Google-nek, mely az általa vélt leginkább releváns tartalom kivágása egy adott weboldalból. Ezt úgy képzeljük el, hogy az találati lista felett megjelenik egy…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Facebook hirdetések mérésének nehézségei
Szinte állandó problémát jelentenek az online marketinges szakemberek számára a Facebook hirdetési rendszere és a Google Analytics mérései közötti különbségek. Gyakran észlelhetünk jelentős eltérést az oldalunkon lévő webanalitika platform és a hirdetési rendszer között is, de az esetek többségében a Third party eszközök teljesen különböző mérési metódust használnak, mint a hirdetéskiszolgáló rendszerek, így legtöbbször lehetetlen…
Tovább a cikkhezHírek
Nem vagy mobilbarát! Google üzenet a weboldal tulajdonosnak
Egy hónappal az újabb Google mobilbarát frissítés előtt bevezettek egy új figyelmeztető funkciót a találati listán.
Tovább a cikkhezHírek
A Google nem is keresőmotor
Az Európai Uniónak két évig tartott az a jogalkotási folyamata, melynek eredménye, hogy a Google és az összes ismert versenytársa valójában nem is keresőmotor.
Tovább a cikkhezWebanalitika
Adatstruktúrálás Google Analytics-ben, webáruházaknak
A Google Analytics rendszerébe gyűjtött adatok rengeteg információt hordoznak, de a megfelelő struktúra hiányában az adatok könnyen átláthatatlanná válhatnak. Ennek elkerülése egy webáruház számára kiemelten fontos, de megfelelő hierarchikus rendszer kiépítésével, és a rendszer nyújtotta adatstrukturálási lehetőségek alkalmazásával a vállalkozást tökéletesen tükröző, jól elemezhető információ-rengeteghez juthatunk.
Tovább a cikkhezHírek
Instagram – Hosszabb videós megjelenés
Az Instagramnál bejelentették, hogy a 15mp hosszúságú videós megjelenési lehetőséget hamarosan bővítik 60mp-re. A cég sajtóközleménye szerint ez természetesen a felhasználói élmények fokozása végett történik, ahogy írták is “bring you fun, flexible and creative ways to create and watch video on Instagram.”
Tovább a cikkhez