Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Új segédlet a Keresési Statisztikák riporthoz

Rengetegszer felmerült már a kérdés, hogy a Google Search Console, Keresési Statisztikák (Search Analytics) riportjában lévő mutatók pontosan mit is jelentenek. Abban eddig is mindenki biztos volt, hogy a Kattintások, Megjelenítések, CTR és Pozíciók meghatározásnál nem lehet kiindulni az AdWords logikájából, de nem volt hivatalos leírás a mutatókról.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google Adwords elbúcsúzik a konvertált kattintásoktól

A Google AdWords mutatószámát szeptember 21-én megszüntetik, a cég állítása szerint a "Konvertált kattintások" jelenleg egy "elavult mérőszám". Így a "Konverziók" oszlopban szereplő adatok alapértelmezetté válnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google elindítja az importált híváskonverziókat

Miközben egyre több és több üzletet vezetnek emberi beavatkozások nélkül, addig még mindig akadnak olyan vevők, akiket telefonon keresztül kell elérnünk. Azok, akik telefonszámot adnak hozzá a Google Adwords hirdetéseikhez vagy azok, akik csak hívás kampányt futtatnak, követni tudják a hívásból érkező konverziókat. Pontosabban, a Google konverziókövetése lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy nyomon követhessék az AdWords…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

99 e-kereskedő láblécéből levont következtetések

A legtöbb e-kereskedelmi oldal lábléce hemzseg a legkülönbözőbb linkektől, elérhetőségektől, közösségi hivatkozásoktól, adatvédelmi nyilatkozatoktól, jogi tudnivalóktól és egyéb segédnavigációs elemektől. Ezek relevanciája nem csak a felhasználók szempontjából, de az üzemeltetők számára egyaránt kérdéseket vethet fel. Cikkünkben 99 amerikai oldal elemzése alapján a legérdekesebb tanulságokat foglaltuk össze, amelyek segíthetnek a helyes lábléc elemek kiválasztásában.
Tovább a cikkhez
Ferenc Dudas

A linkek kritikus fontosságúak a rangsorolási algoritmusban

A Stone Temple Consulting által végzett tanulmányból kiderül, hogy linkek szerzése még mindig kritikus fontosságú, annak ellenére, hogy sokan egyre kisebb jelentőséget tulajdonítottak a linkmarketingnek az utóbbi időben.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Made for mobile emailek az AdWords-től

A SeoRoundTable szerzője Rusty publikálta, hogy az AdWords már automata üzeneteket küld a kampánykezelőknek, amiben a mobil hirdetések beindítására sarkall.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia