Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
PPC versenytárs elemzés 5 fő szempontja
Biztosan tudod, hogy kik a PPC versenytársaid? Az alábbiakban 5 szempontot találsz (Kik? Milyen? Hol? Miért? és Mikor?), amelyet a fizetett keresési hirdetőknek használniuk kellene, hogy elemezzék és megértsék a versenytársaikat, lépéseiket!
Tovább a cikkhezHírek
Az organikus átkattintási arányok 15%-al csökkentek
Február óta még nagyon kevés felmérés és kimutatás született arról, hogy milyen hatása volt a Google AdWords jobboldali hirdetési pozíciók megszüntetésének. Az egyiket épp a napokban posztoltuk, de ez sem az organikus találatokra gyakorolt hatást tanulmányozta.
Tovább a cikkhezHírek, PPC hirdetés
A legjobb pozíciók az AdWords hirdetésekben
Az Adobe Media Optimizer elkészített egy tanulmányt, hogy miként változtak az eredmények a különböző top hirdetési pozíciókban, mióta a Google eltűntette a jobboldali hirdetési helyeket.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
17 SEO mítosz, melyeket 2016-ban már jó volna elkerülni
Az elmúlt években a SEO rettentő sokat változott. Míg tizen pár éve az első hely megszerzéséhez elég volt a láblécet teletömni kulcsszavakkal, ma ugyanezért akár a keresőből való kitiltásunkkal is fizethetünk. A Google jelentősen megreformálta a keresőoptimalizálás folyamatait a Panda, Pingvin és Kolibri algoritmusok bevezetésével. Gyakran látunk többszöri frissítést egy éven belül, de nem mehetünk…
Tovább a cikkhezHírek
Megváltozott a Google Maps hirdetési megjelenítése
Április 18-tól megváltozott az AdWords keresési hirdetések Google Maps megjelenése. Korábban a Google Maps elhelyezéseket a Google keresési partnereken keresztül tudtuk elérni. Mostantól viszont a Google kereső részét képezik, vagyis ha szeretnénk Google Maps megjelenést, akkor a helybővítmény beállítása kötelező, majd egy keresési kampány indításával már ott is vagyunk.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Facebook hirdetési tippek e-kereskedőknek
A Facebook hirdetések kezelése és optimalizálása korántsem annyira kifinomult, mint pl. az AdWords felülete, azonban megfelelő beállításokkal és néhány tipp alkalmazásával könnyedén kitűnhetünk a konkurencia hirdetései közül. Az alábbi tanácsok kifejezetten e-kereskedőknek szólnak, de más területen tevékenykedő hirdetőknek is egyaránt hasznosak lehetnek!
Tovább a cikkhez