Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

AdWords hirdetés előnézet megosztása

Az AdWords Hirdetés előnézeti és diagnosztikai eszközben elérhetővé vált a Megosztás funkció, mely kifejezetten hasznos lehet azoknak, akik sok ügyfélnek kezelnek kampányt napi szinten.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A keresési megjelenések kimaxolása összehangolt stratégiával

Thomas Stern cikke alapján elmagyarázzuk, hogyan segítheti egymást a fizetett és az organikus stragtégia a ROI növelésében miközben hozzájárul a márkaismertség növeléséhez is.
Tovább a cikkhez
András Igaz

Google: a könyvtárak és aldomainek kezelése 2016-ban

Egy állandóan visszatérő téma SEO körökben, hogy mi a hatékonyabb az aldomain-es vagy a könyvtáras szerkezet felépítése a weboldalon és melyiknek milyen előnyei, hátrányai lehetnek. Vagyis, hogy cegem.hu/aloldal1 vagy aloldal1.cegem.hu szerkezetet használunk.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Analytics publikus demo felület

A Google mindenki számára elérhetővé tett egy teljesen beállított Google Analytics fiókot, melyben megtekinthető, hogy miként is kéne kinéznie a felületnek a helyes setupot követően. Elsősorban webáruházknak lehet hasznos!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Így varázsold a weboldalad egy konverziós gépezetté

Szinte minden üzlet azon a véleményen van, hogy a konverziós arány egy döntő mutatószám a forgalom növekedésében. Noha a konverziók igen nagy szerepet játszanak a vállalat teljesítményében (legyen szó akár egy e-kereskedelmi weboldalról vagy egy IT cégről), mégis a konverziós célok elérése nem mindig egyszerű, még akkor sem, ha éppen folyamatos forgalmat generálnak. Cikkünkben most…
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetés már mindenkié

Már globálisan elérhető az új Google AdWords szöveges hirdetési forma, mely az Expanded Text Ads névre hallgat vagyis Kiterjesztett szöveges hirdetés.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia