Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Bővített kártyák – a Google új játékszere
Hamarosan egy látványos újdonsággal bővül a Google mobilos keresési találati listája. A rich snippetek sikerén felbuzdulva alkotta meg a Google ennek gusztusosabb új testvérét, ami a rich cards (bővített kártyák) névre hallgat.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Futtass úgy nyereményjátékot, hogy te is nyerj!
Egy jól működő online nyereményjáték képes nagymértékben hozzájárulni a közösségi oldalunk követőinek növeléséhez, hűséges vásárlói kör kialakításhoz, valamint új vásárlókat eredményezhet, és információkat gyűjthetünk a felhasználókról is.
Tovább a cikkhezHírek
Figyelem! Változó SEO szabályok, címsor és meta leírás
A Google tovább folytatja a találati listájának az átszabását, melyet egyszerre két irányból is módosít. Az elmúlt hetekben egyszerre tapasztalhattunk módosításokat a fizetett és ingyenes találatok megjelenítésében, mely bizonyos SEO szabályokat felülírt.
Tovább a cikkhezE-kereskedelem
Miről adnak visszajelzést a kosáradatok az e-kereskedőknek?
A webshopunkon történő kosárba helyezések vizsgálata segítséget nyújthat a konverziós problémák megoldásában, és ezáltal az értékesítési számok növelésében is. Az alábbiakban szeretnék bemutatni néhány mutatót, amelyek használata közben az összefüggések értelmezésére is ösztönöznélek Kedves Olvasó, hiszen a relativitás elve ebben az esetben is határozottan érvényesül!
Tovább a cikkhezHírek
Elindult a Waze hirdetés Magyarországon
A Waze a világ legnagyobb közösségalapú közlekedési- és navigációs alkalmazása, melynek már havi 400.000 aktív magyar felhasználója van. Ez a szám ráadásul hónapról, hónapra 17%-al nő. Így elérkezettnek látták az időt, hogy a Waze hirdetés már magyar célzásokkal is működjön.
Tovább a cikkhezEsettanulmány, PPC hirdetés, Webfejlesztés
GoMobile – Mobil használat és mikro-momentumok
A mobil szerepe jelentősen átalakult az okostelefonok és a mobilinternet elterjedése óta. Ma már mint társra, állandó és mindig elérhető információforrásra tekintünk telefonunkra. A kommunikáció mellett használjuk hírolvasásra, üzletkeresésre, konkrét termékről való informálódásra, még akkor is, ha egy üzleten belül vagyunk és a kezünkben tartjuk éppen.
Tovább a cikkhez