Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Fontos változások a 2016-os ünnepi online vásárlási trendekben

A legtöbb elemző szerint a 2016-os ünnepi szezonban már nagyobb volumenben is megfigyelhetőek lesznek változások a vásárlói szokásokban. Az Adobe Digital Insights legfrissebb jelentése szerint USA-ban 11%-al fog nőni az online eladási érték tavalyhoz képest november 1. és december 31. között. A Deloitte és az eMarketer szerint ezen időszak alatt legalább 95 milliárd dollár lesz…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google: a mobiloldalunk lesz az indexelés alapja

A Google bejelentette hivatalos blogján, hogy hamarosan a mobiloldalakat fogják elsődlegesen indexelni és a desktop verzió lesz ennek alárendelve. Ez egy hatalmas paradigmaváltás, ami egyértelműen annak az eredménye, hogy a mobilról indított keresések száma megelőzte a desktopot.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

UTM kódok használata konverziókövetéshez

Az alábbi cikk azoknak szól, akik még nem használnak UTM kódokat a marketing folyamataikhoz, de a tapasztaltabb felhasználóknak is fogunk tudni újat mondani. Amelia Willson Content Marketing Manager 10 olyan okos használati tippet gyűjtött össze, amelyek hasznodra válhatnak az UTM paraméterek használata során.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Összefoglaló az elmúlt hetek legérdekesebb bejegyzéseiből

Az elmúlt két hét legérdekesebb cikkeiből szemezgettünk, amik segíthetnek feleleveníteni a legújabb témákat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Oldalbetöltési sebesség javítása és elemzése

Tudtad, hogy jelentős bevételtől eshetsz el, ha nem elég gyors az oldalad betöltési sebessége? Évről-évre egyre nagyobbak az elvárások a látogatók részéről: míg 1999-ben átlag 8 másodpercet volt hajlandó várni egy átlag felhasználó, mára a többség elvárja a 2 másodperc alatti oldalbetöltést. Jól látható, hogy már tizedmásodpercek is óriási hatással vannak arra, hogy nálad vagy…
Tovább a cikkhez
Ábel Stadler

Integrált online marketing stratégiai tippek 2017-re

Már most érdemes elkezdeni a 2017-es online marketing stratégia megtervezését vagy finomítását. Mielőtt papírra vetnénk a terveket (vagy inkább mindmappel vázolnánk azokat), lépjünk hátra egy lépést és gondolkodjunk el az integrált lehetőségekről, amelyek online stratégiai sikerhez vezethetik a vállalatunkat a 2017-es évben és azon túl.
Tovább a cikkhez
Bernadett Engi