Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google AdWords új funkció: Kampánycsoportok

Néhány fiókban már elérhető a Kampányok csoportosítása, mely nem más, mint a célok beállítása és nyomon követése több kampányban egyszerre. Egyszerűen figyelemmel kísérhetjük és a rendszer előrejelezheti több, közös célt szolgáló kampány teljesítményét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Kína idén a globális e-kereskedelmi forgalom 47 százalékát adja

Az emarketer előrejelzése alapján, az mmonline publikálta itthon a hírt, miszerint Kína jövőre már a teljes globális e-kereskedelem több, mint a feléért fog felelni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

0, azaz nulla a Minőségi mutató

Szeptember 12-től már lehetőségünk van Nulla minőségi pontszámot is kapni az AdWords Minőségi mutatójában.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

AdWords hirdetés előnézet megosztása

Az AdWords Hirdetés előnézeti és diagnosztikai eszközben elérhetővé vált a Megosztás funkció, mely kifejezetten hasznos lehet azoknak, akik sok ügyfélnek kezelnek kampányt napi szinten.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A keresési megjelenések kimaxolása összehangolt stratégiával

Thomas Stern cikke alapján elmagyarázzuk, hogyan segítheti egymást a fizetett és az organikus stragtégia a ROI növelésében miközben hozzájárul a márkaismertség növeléséhez is.
Tovább a cikkhez
András Igaz

Google: a könyvtárak és aldomainek kezelése 2016-ban

Egy állandóan visszatérő téma SEO körökben, hogy mi a hatékonyabb az aldomain-es vagy a könyvtáras szerkezet felépítése a weboldalon és melyiknek milyen előnyei, hátrányai lehetnek. Vagyis, hogy cegem.hu/aloldal1 vagy aloldal1.cegem.hu szerkezetet használunk.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia