Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Technikai SEO kérdésed van? Fordulj a Google-hoz!
Ritkán fordul elő olyan eset, hogy a Google nyíltan felvállalva segítő kezet nyújt a keresőoptimalizálásban. Korábban Matt Cutts, mostanában jellemzően John Mueller és Gary Illyes azok a Google munkatársak, akiktől egyáltalán bármilyen információmorzsát hallani. Ezúttal Gary Illyes posztolta twitterén, hogy bátran írjunk olyan technikai SEO kérdéseket, amelyekről szívesen olvasnánk az Official Google Webmaster Blogon. https://twitter.com/methode/status/821038251595202560
Tovább a cikkhezHírek
A megfelelő közönség megszólítása RLSA kampányokkal
A Google AdWords ismét közzétett egy "Bevált módszerek" leírást, ezúttal az RLSA kampányok javasolt használatáról. A leírás nem más, mint egy hivatalos útmutató a keresési hirdetésekhez használt remarketinglistákhoz. A jelen útmutató három tippet ismertet, melyek segítségével a hirdetéseket olyan, magas minősítésű ügyfeleknél jelenítheti meg, akik korábban már érdeklődést mutattak vállalkozása vagy termékei iránt. https://support.google.com/adwords/answer/6167113
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A SEO befolyásolhatja a B2B lead generálást
A legtöbb marketing aktivitás a mai napig silókban történik, nyoma sincs az integrált megoldásoknak és mindez hatványozottan igaz a keresőoptimalizálásra. Miközben a SEO és a lead generálás (a "lead generálás" nem más, mint az érdeklődések, megkeresések generálása) a legfőbb mozgatója a legtöbb B2B szervezetnek, a felelős szakemberek maximum akkor kommunikálnak egymással, ha mondjuk az új szöveges…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A negatív kulcsszavak sötét oldala
Régóta várok arra, hogy a sötét oldalról beszéljek nektek. Nem kell megijedni, de a negatívumokról beszélnünk kell, pontosabban a negatív kulcsszavakról. A következőkről lesz szó:
Tovább a cikkhezHírek
Google ajánlás: 2 módszerrel is igazoljuk magunkat a Search Consoleban
Jonh Mueller a Google-től azt javasolja, hogy a visszaélések elkerülése végett egyszerre két módszerrel is igazoljuk tulajdonjogunkat a domain felett a Search Console-ban. Elmondása szerint, ennek mindössze biztonsági okai vannak, ha esetleg az egyik azonosítás sikertelenné válik - akár egy rosszindulatú szoftvertámadás, hackelés miatt -, akkor még ott legyen a másik módszer is az azonosításra.
Tovább a cikkhezHírek
Teszt a lelke az AdWords-nek is
Az utóbbi években több különböző funkció is létezett már arra, hogy az AdWords kampányainkat tesztelhessük vagy kísérletezhessünk néhány beállítással. Ezen funkciók egy részét megszüntették, másik részét átalakították. Ugyanakkor a profi kampánykezelésnek alapja az állandó kísérletezés, amit a Google is jól tud, ezért létrehozott egy összefoglaló aloldalt, amin összegzi a jelenleg rendelkezésünkre álló lehetőségeket és bevált…
Tovább a cikkhez