Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Stratégia
A B2B látogatószerzés alapjai és mutatói
Ha B2B területen dolgozol, minden bizonnyal ismerősen cseng a kereslet megteremtése, mint kifejezés, hiszen vagy pont ezért dolgozol minden nap, vagy olyan szakemberekkel vagy kapcsolatban, akik támogatják ezt a folyamatot. Bármelyik csoportba is tartozol, egy biztos: meghatározni a látogatószerzés folyamatának pontos működését, vagy a marketing és a sales között éles határvonalat húzni nem egyszerű feladat.
Tovább a cikkhezHírek
Matt Cutts hivatalosan is lemondott
Matt Cutts 17 évet dolgozott a Google-nél, mint Google Search specialista különböző pozíciókban, az első 100 Google alkalmazott közé tartozott. SEO körökben hamar ismertté vált a neve, köszönhetően annak, hogy közérthető nyelven igyekezett mindenki számára elmagyarázni a Google keresőmotor algoritmusának alapvető működési logikáját és annak változásait. Matt Cutts 2014 óta folyamatosan és tudatosan helyezte magát…
Tovább a cikkhezStratégia
Az e-mail marketing nem halt meg, csak átalakult
Bár sokan nem gondolnák, de az e-mail marketing népszerűsége egyre jobban növekszik. Csak a Gmail egyedül 1 millárd felhasználóval rendelkezik világszerte, ami a The Radicati Group jóslata szerint 2020-ra 3 milliárdra fog nőni. Ez a világ populációjának majdnem felét teszi ki. Azonban ez a versenyt is erősíti. Lássunk pár tippet, hogyan ragadhatod meg hatékonyan az…
Tovább a cikkhezHírek
Technikai SEO kérdésed van? Fordulj a Google-hoz!
Ritkán fordul elő olyan eset, hogy a Google nyíltan felvállalva segítő kezet nyújt a keresőoptimalizálásban. Korábban Matt Cutts, mostanában jellemzően John Mueller és Gary Illyes azok a Google munkatársak, akiktől egyáltalán bármilyen információmorzsát hallani. Ezúttal Gary Illyes posztolta twitterén, hogy bátran írjunk olyan technikai SEO kérdéseket, amelyekről szívesen olvasnánk az Official Google Webmaster Blogon. https://twitter.com/methode/status/821038251595202560
Tovább a cikkhezHírek
A megfelelő közönség megszólítása RLSA kampányokkal
A Google AdWords ismét közzétett egy "Bevált módszerek" leírást, ezúttal az RLSA kampányok javasolt használatáról. A leírás nem más, mint egy hivatalos útmutató a keresési hirdetésekhez használt remarketinglistákhoz. A jelen útmutató három tippet ismertet, melyek segítségével a hirdetéseket olyan, magas minősítésű ügyfeleknél jelenítheti meg, akik korábban már érdeklődést mutattak vállalkozása vagy termékei iránt. https://support.google.com/adwords/answer/6167113
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A SEO befolyásolhatja a B2B lead generálást
A legtöbb marketing aktivitás a mai napig silókban történik, nyoma sincs az integrált megoldásoknak és mindez hatványozottan igaz a keresőoptimalizálásra. Miközben a SEO és a lead generálás (a "lead generálás" nem más, mint az érdeklődések, megkeresések generálása) a legfőbb mozgatója a legtöbb B2B szervezetnek, a felelős szakemberek maximum akkor kommunikálnak egymással, ha mondjuk az új szöveges…
Tovább a cikkhez