Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Alapvető Facebook célzási taktikák

A Facebook nagyon részletes és hatékony célzási rendszerrel rendelkezik, ennek ellenére az emberek nagy többsége a stratégia tervezésekor csupán a következő három dolgot veszi figyelembe: A felhasználók beazonosítása viselkedés és érdeklődési körök alapján. A felhasználók bevonzása remarketing segítségével. A bevonzott felhasználókhoz hasonló emberek megcélzása, relevánsabb elérés érdekében. Természetesen ez lenne az ideális, azonban sok újonnan…
Tovább a cikkhez
Márton Fehér

5 Tipp a SEO barát pop-up hirdetésekhez

A visszatérő kérdés: használjunk-e pop-upokat? A kérdés annak fényében különösen fontos, hogy a Google ezévtől elkezdte büntetni ezen hirdetések tolakodó formáit, illetve más olyan formátumokat is, melyek negatívan hatnak a mobil felhasználói élményre. Fontos megjegyezni, hogy a pop-upok működnek, az átlagos konverziós arány egy jól működő pop-up hirdetésnél 9 % felett is lehet! Akinek jelenleg…
Tovább a cikkhez
Máté Gróf

Keresőoptimalizálás: Statikus webhelylinkek helyett jön a karusszel

Már egy éve tesztelik a karusszel formátumú webhelylinkeket a Google mobil kereséseknél, most úgy néz ki, hogy élesedett.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Marketing az E-kereskedelemben: a PESO modell

A Marketing sokszor megtévesztő. A folyamatos döntés a kreativitás, a tartalom és az értékesítés kombinációiról, vajon melyik fog a legjobb konverzióhoz vagy a megtérüléshez (ROI) vezetni? Hogyan allokáljuk a hirdetést vagy a munkaerőt? Kell egyáltalán egy online kereskedelmi vállalkozásnak fókuszálnia a keresőoptimalizálásra, tartalommarketingre vagy bármi másra? Hogyan szólítod meg a potenciális vásárlói célközönségedet? A piacon…
Tovább a cikkhez
Bernadett Engi

Remarketing hirdetés a YouTube megtekintőknek

E hónaptól kezdve már megjelenhetünk keresőhirdetésekkel azoknak, akik korábban megtekintették a Youtube-ra feltöltött videóinkat. Arra már eddig is volt lehetőségünk, hogy felkerüljenek a remarketing listákra azok a felhasználók, akik valamilyen interakcióba kerültek a videóinkkel. Mostantól erre a listára a Google keresőjében is megjeleníthetünk hirdetéseket.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

4 új AdWords lehetőség webáruház hirdetésekhez

A közelmúltban zajlott le a Google Marketing Next, melyen számtalan új lehetőséget és újdonságot mutattak be. A legizgalmasabb bejelentés azonban a Google Optimize és az Adwords integrációjának lehetősége, mely az Analytics alapú A/B tesztelés mellé kínál ingyenes és izgalmas alternatívát.
Tovább a cikkhez
Dániel Varga