Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

4 tipp az offline és online világ összekapcsolására

Napjainkban a percenként növekvő számú, internetre csatlakozó eszközök világában, a felhasználók különféle útvonalakon léphetnek kapcsolatba cégünkkel, márkánkkal. A hirdetők és piaci szereplők, teljes mértékben szeretnék megérteni a felhasználóik viselkedését és szokásait, felhasználva és integrálva a megfelelő csatornákat és kapcsolódási pontokat.
Tovább a cikkhez
Ágoston Földházi

AdWords hirdetés: Historikus minőségi mutató

Több nemzetközi hírportál már korábban is megszellőztette, hogy hamarosan többet tudhatunk az AdWords hirdetés eddig igencsak rejtélyesen kezelt minőségi mutatójáról. Májusban a Google hivatalosan is bejelentette, hogy innentől hét új Minőségi mutató áll rendelkezésünkre, melyeket ugyanúgy előhívhatunk az interfészen keresztül az Oszlopok beállítások alól, mint bármelyik másik mutatót.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A teljes digitális költés fele már PPC hirdetésből származik

A desktop költés ugyan csökkent, de összességében 6 milliárd dollár pluszban zárta az évet a teljes amerikai PPC hirdetési piac, köszönhetően a mobil hirdetések térnyerésének.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google, mint az új álláskereső portál?

Nemrégiben látott napvilágot a Google-nek egy újabb tesztfelülete, melyből egyértelműen látszódik, hogy a keresőóriás egy álláskereső felületet tesztel a keresési találati listába építve.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A SEO szakemberek 90%-a szerint legalább 12 hónap kell az eredményekhez

Februárban a Google kiadott egy hivatalos videót arról, hogy miként válasszunk SEO szakértőt. A videóban megemlítették, hogy legalább 4-12 hónap szükséges ahhoz, hogy látható eredménye legyen a SEO erőfeszítéseinknek. Barry Schwartz is írt erről egy cikket és a cikk végén szavazásra szólította fel a keresőoptimalizálással foglalkozó szakértőket, hogy szerintük mennyi idő kell az első eredményekhez.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

30 friss videómarketing statisztika, amit ne hagyj ki üzleti döntéseidből!

A videók különböző formában való használata ma már szinte alapvető eleme a vállalatok marketing stratégiájának. Viszont azoknak, akik még csak fontolgatják, hogy érdemes-e ezen a téren fejleszteniük, trendekre, statisztikákra van szükségük. Érdemes ismerni a videós kommunikáció hatékonyságát, a számolni a várható eredményekkel, megtérüléssel, egyáltalán látni azt, kik érhetők így el ebben a formában. Számokat, statisztikákat…
Tovább a cikkhez
BugTV