Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Stratégia
A marketing automatizációtól az elköteleződésig
A mindent behálózó marketing mára valósággá vált. Pusztán a több csatornás marketing eszköztár alkalmazása korántsem elegendő többé. Az elkövetkező évek üzleti sikere az élmény központú marketing nyújtotta személyre szabott, arányos és releváns üzenetekben rejlik. Mindez olyan kihívások elé állítja a vásárlókat és eladóikat egyaránt, amelyet a korábban működő technikák már nem képesek hatékonyan kiszolgálni.
Tovább a cikkhezE-kereskedelem
E-kereskedelmi trendek 2017-ben
Nem is olyan régen, néhány évvel ezelőtt a potenciális vásárlók még nem szívesen adták meg bankkártya adataikat egy online vásárlás során - nem bíztak az oldalban, a boltban vagy éppen a szállításban. Ma pedig az átlag felhasználó vásárlásainak több mint felét online bonyolítja. Éppen ezért kiemelt fontosságú egy stratégia kialakítása, mellyel megkülönböztetheted magad az egyre…
Tovább a cikkhezYouTube
Mitől olyan sikeres a Carpool Karaoke a YouTube-on?
Ha az utóbbi időben „bekapcsoltad az internetet”, biztosan láttál egy részt a Carpool Karaoke nevű műsorból, ahol autózás közben énekelnek és viccelődnek a sztárok. De hogy lett a YouTube egyik legnépszerűbb műsorává? Ebben a cikkben ezzel foglalkozunk, és tippeket is adunk azoknak, akik szeretnének sikeresek lenni videóikkal!
Tovább a cikkhezHírek
AdWords hirdetés: Google Optimize és Google Survey integráció
Az AdWords hirdetés felületén könnyedén létrehozhatunk landoló oldal variációkat, akár kulcsszószinten is? Az egyik remarketing listánk feliratkozóival kitöltethetünk kérdőívet? Jól hangzik?
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Lokális keresőoptimalizálás 2017-ben: 5 pofonegyszerű tipp
Új vagy a lokális keresések világában? Nem tudod hogyan kezdj neki? Mutatunk neked 5 egyszerű módszert arra, hogy elindíthasd a lokális keresőoptimalizálás kampányodat.
Tovább a cikkhezHírek
AdWords hirdetés: Smart Display kampány, akár 20%-os növekedés
Április végén jelentette be a Google, hogy már nyilvánosan is elérhető a Smart Display kampány, amivel akár 20%-os konverziószám-növekedés is elérhető. És valóban!
Tovább a cikkhez