Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Helybővítmények a videóhirdetésekben
Szeptember 13.-a óta a TrueView in-stream, vagy bumper hirdetéseket, valamint fiókszintű helybővítményeket tartalmazó fiókok automatikusan jogosultak a funkcióra. Az újítás lényege, hogy mostantól a videóhirdetések is jeleníthetnek meg fizikai elhelyezkedésre vonatkozó információkat, mint például cím és útvonal, nyitvatartási idő, illetve képek a vállalkozásról.
Tovább a cikkhezHírek
Új: Facebook dinamikus hirdetés
Az elmúlt hetekben mutatta be a Facebook legújabb eszközét, a dinamikus hirdetéseket, melyek a Power Editorból, illetve a frissített Hirdetéskezelőből érhetőek el.
Tovább a cikkhezYouTube
5 funkció amivel felturbózhatod a YouTube csatornád
Vége a nyárnak, elindult az ősz és vele egy időben megkezdődött a Q4, ami egy kiemelkedő időszak a piacon. Éppen ezért mutatunk neked 5 hasznos funkciót, ami segít, hogy ki tud maxolni a csatornádat!
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
10 tipikus SEO hiba, amire talán Te sem figyelsz oda eléggé
1. Nofollow utasításokat adsz noindex helyett Minden weboldal tulajdonos életében eljön az a nap, amikor egyes tartalmait inkább elrejtené a robot vizslató szemei elől - ennek célja lehet a duplikáció elkerülése, vagy mert az adott tartalom a többi URL-hez képest szegényes mennyiségű-minőségű. Az indexelésből az archívumokat vagy a belső kereső találati listáit is érdemes kivonni…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Elfeledett AdWords technikák, amik még ma is számítanak
A technológia villám tempóban történő fejlődésének hála az online marketing területén egy év több évtizednek érződik. Csak hogy egy példát hozzunk már több, mint egy év is eltelt azóta mióta bevezették az ETA-t (Extended Text Ad) vagyis a Kiterjesztett szöveges hirdetéseket. Ez alatt az egy év alatt azonban temérdek mennyiségű újítást ontott ki magából a…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés, YouTube
Nem hirdető barát?! Miért tiltja le a rendszer a YouTube videóimon a bevételszerzést?
A YouTube mindig is egy olyan felületet nyújtott a tartalom előállítóknak, ahol megoszthatták történeteiket és ezzel egy időben új kapcsolatokat szerezhettek, sőt még pénzt is kereshettek. A honlap készítői több mint egy évtizede arra törekednek, hogy összehangolják a nézők, alkotók és a hirdetők érdekeit, egyensúlyt teremtsenek közöttük. Azonban az elmúlt pár hónapban a hirdetők aggodalmukat…
Tovább a cikkhez