Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
YouTube
Hány másodpercet lehet használni jogvédett tartalomból YouTube videóhoz?
Sok tévhit kering arról, hogy hány másodpercnyi jogvédett videó anyagot lehet felhasználni saját YouTube videónkhoz. Megelőzve a találgatásokat, tisztázzuk, pontosan milyen tartalmat és hogyan használhatsz, hogy sose tiltsák le a videóidat!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Mikor ne használd az automatikus ajánlattételi stratégiát?
Az AdWords számos fantasztikus automatizált ajánlattételi stratégiát kínál fiókod és kampányaid számára egyaránt. Ebben a cikkünkben, azokról az okokról lesz szó, amikor inkább kerüljük el az automatizált ajánlattételi stratégiákat.
Tovább a cikkhezHírek
Mostantól vásárolni is lehet az Instagramon keresztül!
Megérkezett a várva várt funkció Instagramra: a közvetlen vásárlás. Maga a lehetőség nem teljesen új, hiszen az USA-ban már 2016-ban tesztelték, de végre Magyarországon is elérhetővé vált.
Tovább a cikkhezHírek
Újdonság a Google Adwords hirdetéseknél
Új hirdetésformátum jelent meg (egyelőre csak béta verzióban), mely dinamikusan kombinálja a címsorokat és a leírásokat search kampányainkban.
Tovább a cikkhezHírek
Új Google Cégem API
A Google új Google cégem API-val áll elő, egy új dashboarddal, mely több lokáció kezelésére alkalmas. Egyetlen regisztrált fiók képes több helyszín együttes kezelésére.
Tovább a cikkhezYouTube
Hogyan tűnj ki a tartalomgyártók közül
Gondolkodtál már azon, hogy a YouTube nézői milyen sok tartalom és csatorna közül tudnak választani? Napjainkban egyre több tartalomgyártó indít YouTube csatornát annak reményében, hátha ezen a platformon talál rá a közönségére. A nézőkért folytatott piaci verseny már a YouTuberek között is megfigyelhető. Éppen ezért jogosan merülhet fel benned a kérdés: Hogyan keltsem fel a feliratkozók figyelmét?…
Tovább a cikkhez