Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
3 stratégia különböző attribúciós modellekhez
Avagy hogyan és mi alapján határozd meg a kulcsszavaid és a kampányaid konverziókövetési stratégiáját?
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
GDPR teendők: AdWords hirdetés, Facebook és Google Analytics
A PPC hirdetési (itthon főleg az AdWords hirdetés és Facebook hirdetés) és Analytics beállítások kapcsán több teendő is szükségessé válik a május 25-én érvénybe lépett GDPR-ban foglaltak megfelelő lekövetéséhez. Alábbi írásunkban ezekből a beállításokból szedtük össze a legfontosabbakat.
Tovább a cikkhezHírek
A Facebook lehetővé teszi otthoni szolgáltatások értékesítését
A Facebook a közelmúltban lehetővé tette otthoni szolgáltatások értékesítést a Piactéren.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
10 gyorsan implementálható Google Analytics feature, amellyel sokkal pontosabb adatokat kapunk
Az Analytics megszámlálhatatlan funkcióval rendelkezik, amelyek hatással lehetnek a riportokban szereplő adatokra. Az alábbiakban bemutatunk 10 lehetőséget, amelyekkel az Analytics-nek az adatokat már letisztítva tudjuk küldeni, illetve a data-driven keresőmarketing stratégia kialakításához nélkülözhetetlen információkhoz tudunk jutni.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Vértezd fel B2B kampányaidat 4 ütős remarketing stratégiával!
A Google AdWords remarketing kampányai lehetővé teszik a B2B szektorban is a márka építést és lead generálást anélkül, hogy hirdetéseid teljesen kikészítenék közönségedet.
Tovább a cikkhezHírek
A Google Trends megújult
A Google Trends kétségkivül az egyik leghasznosabb SEO eszköz, mert segítségével úgy találhatunk kulcsszavakat, hogy közben segít megérteni azt, hogy hol, hogyan és mikor használják azokat a userek. Az újdonságokkal pedig további támogatást is kapunk.
Tovább a cikkhez