Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
RLSA a versenypiacon: Komoly fejlődési lehetőség
A PPC hirdetés nagyszerű módja annak, hogy egy vállalkozás online is elérje (és a cég számára értékes lépésre bírja) potenciális ügyfeleit. De természetesen számos kihívást is hordoznak magukban.
Tovább a cikkhezHírek
Augusztusban Google algoritmus frissítés volt
Augusztus elsejével számos pozíció változást tapasztalhattunk a Google-ben, mely a Google algoritmus frissítésének köszönhető. Büntetés állítólag nem volt, mégis számos helyváltoztatás volt érzékelhető.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Facebook audit: 5 beállítás, amit egy kampánynál muszáj megtenned
A Facebook egy igazi aranybánya, ha hirdetésekről van szó. Rengeteg lehetőségünk van személyre szabni kampányunkat, kiválasztani a nekünk való marketing célt, eldönthetjük a hirdetésünk formátumát, stb. Ám, ezeknek is megvan az árnyoldala, könnyű elveszni az adatok és beállítások között, amik a rendelkezésünkre állnak.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hogyan indítsd el nulláról a saját YouTube csatornádat?
Sokakat foglalkoztat a kérdés, hogy hogyan is kezdjünk neki saját YouTube csatornának? Nem könnyű feladat, főleg ha korábban sosem volt még hasonlóval dolgunk. Szorgalom és nagyon nagy kitartás kell hozzá. A következőkben segíteni szeretnénk azoknak, akik a nulláról indítják YouTube munkásságukat. Íme 6 tipp, amivel a nulláról könnyebben tudjuk elindítani csatornánkat!
Tovább a cikkhezHírek
Változás a mobileszközök célzásában és kizárásában
A Google bejelentette, hogy szeptembertől leegyszerűsíti a célzást és kizárásvezérlést a GDN-en megjelenő mobilhirdetések esetében.
Tovább a cikkhezHírek
Már a Youtube asztali verziója is támogatja a vertikális videókat
Akár tetszik, akár nem, a vertikálisan (azaz függőlegesen) készített videók még mindig nagy népszerűségnek örvendenek. Sok ilyen videó található mind a mai napig a Youtube-on is, melyre most megoldást kínál a Youtube.
Tovább a cikkhez