Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Mit reagál a kulcsszóhalmozásra a Google?

John Muellert, a Google munkatársát Twitteren kérdezték a kulcsszavak túlzott használatáról és arról, hogyan jár el ezekben az esetekben a Google, bűnteti-e ezt a korábban igen csak népszerű szövegírási módszert.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

On-site SEO – Hogyan maximalizáld a megtérülést?

A SEO sokak számára egy mágikus kifejezés, kevesen tudják, pontosan mit jelent, de mindenki használja. Nem egy egyszerű feladat, de a legtöbb weblapról az alapok is hiányoznak, így könnyű beszállni a versenybe.
Tovább a cikkhez
Anna Alexi

Névváltozás a Google háza táján: Google Ads

A Google bejelentette, hogy hamarosan, július 24-én megváltozik a Google Adwords neve: Google Ads lesz ezután. Az új Google Ads márka felöleli majd az összes rendelkezésre álló kampánytípust, többek között a Keresési, a Display hálózati és a videókampányokat is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Klasszikus tévhitek a Google hirdetések világából

A hirdetések kezelésével eltöltött évek alatt, az ügyfeleink részéről rengeteg kérdéssel és téves elképzeléssel találkoztunk a Google Adwords (mostmár Google Ads) rendszerével kapcsolatban. Szeretnénk összefoglalni és feltárni azokat a tipikus tévhiteket, amelyekkel a legtöbbször találkoztunk, így segítve a ügyfél-ügynökség kapcsolatot is egyben.
Tovább a cikkhez
Ágoston Földházi

Újdonság az Instagramon: itt az IGTV

A youtube egyeduralma megtörni látszik. Először csak a Facebookon jöttek olyan újdonságok, amik harcba szálltak vele, aztán megjelent az IG TV is. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan rangsorolják az egyes közösségi médiák a Hashtageket?

A Hashtagek az új gyerekek a mindennapi életünkben, néhányan szeretik őket, míg mások kevésbé. Kevesen tudják viszont, hogyan kell használni őket. A többség csak úgy gondolja, hogy jó, ha 1-2-5- ... -50 hashtaget elhelyez egy bejegyzésében, de kevesen tudják, hogyan és legfőképp mire érdemes használni pontosan.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső