Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Stratégia
SEO vs. PPC – Melyiket válaszd?
Ha digitális marketingről van szó - főleg ha gyerekcipőben jársz még a témával kapcsolatban -, mindig felmerül a kérdés, hogy melyik a megfelelőbb számodra és vállalkozásod számára; SEO vagy PPC. Milyen előnyökre tudsz szert tenni, vagy esetlegesen milyen hátrányokat jelent számodra az előbb említett marketing eszközök használata? A következő részben ezeket fogjuk boncolgatni.
Tovább a cikkhezHírek
Itt vannak a Google Ads változásai
Ahogyan korábban is beszámoltunk róla a Google Adwords, vagyis Ads bővítette a keresőhirdetésekben rejlő lehetőségeket.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
15 Facebook marketing tipp alacsony költésű cégeknek
Cikkünkben most olyan tippeket gyűjtöttünk össze, melyek korlátozott költségkeret mellett is megállják a helyüket. (Releváns célközönség megtalálása, célzási módok, hirdetések, posztok, Facebook oldal kialakítása, stb.) Természetesen a tanácsokat nem csak kis költésű cégeknek érdemes megfontolniuk és alkalmazniuk.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Könnyebb hozzáférés a Search Console-hoz
A Search Console webhelyeinek hitelesítése hasznos lehet a webhelytulajdonosok számára, ezáltal hozzáférve a webhely Google keresési teljesítményéhez. Értesítést kaphatunk így a problémákról, például a Googlebot véletlen blokkolásáról vagy a feltörésről. Az elkövetkező néhány hónapban, ha igazolt tulajdonosa vagy a Google Analyticsnek, automatikusan hozzád rendeli az ugyanazon a webhelyhez tartozó Search Console-t is.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Facebook videók: Hogyan érhetünk el magasabb számú interakciót?
Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan hozhatsz létre olyan Facebook videókat, amelyekkel magasabb számú interakciókat érhetsz el.
Tovább a cikkhezHírek
Segíti a helyi kisvállalkozókat a Facebook
A világon 1.6 milliárd ember kapcsolódik valamilyen kisvállalkozáshoz a Facebookon. A kapcsolat azonban nem mindig zökkenőmentes, ezért a Facebook segítő kezet nyújt nekik.
Tovább a cikkhez