Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Milyen volt idén a Black Friday?

Bár Magyarországon nem mindenki azonos időben tartja, a nemzetközi, hivatalos időpont miatt 2018.11.23-át nevezzük idén a Black Friday napjának.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az e-kereskedelmi eredmények hatékony mérése

A kisebb nagyobb e-kereskedők sajnos mind a mai napig úgy látjuk, hogy nem feltétlenül vannak tisztában az online marketing értékesítésre gyakorolt hatásával, jóllehet ez viszonylag egyszerűen kimutatható. A gyakorlat azt mutatja, hogy sok esetben olyan online marketing kampányokra szórják ki a pénzt az ablakon, ami gondos méréssel megelőzhető lett volna. Cikkünkben az egyes aktivitások e-kereskedelmi…
Tovább a cikkhez
Ferenc Dudas

A Google Ads változások nyomonkövetése

A Google blogján minden Google újdonságot lehetséges nyomonkövetni, legyen szó bármelyik Google termékről. Most azonban a segítségükkel még könnyebben láthatjuk, már az egészen apró Google Ads változtatásokat is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

YouTube Learning: Tanulj és Taníts videókkal

A YouTube megjelenésekor a legtöbb felhasználó csupán egy olyan online platformnak tekintette a honlapot, ahol szórakoztató videókat nézhet. Azonban napjainkban egyre többen azért keresik fel a videómegosztó oldalt, hogy a tartalmakból hasznos információt nyerjenek, új tudással gazdagodjanak. Itt gondolhatunk főzéssel kapcsolatos vagy akár How to- típusú videókra, és persze nem feledkezhetünk meg az egyre népszerűbb…
Tovább a cikkhez
BugTV

3 közösségi média stratégia, amellyel növelhető a SEO hatékonysága

A keresőoptimalizálással (SEO) és a közösségi médiával kapcsolatos tevékenységeket számos cég szinte teljesen elkülönülten kezeli, külön részlegeken, holott a közösségi marketing a keresőoptimalizálás egyik leglényegesebb szövetségese kellene, hogy legyen.
Tovább a cikkhez
Gábor Sárdi

Lead tracking: a legjobb 5 gyakorlat

Kiemelt fontossággal bír a leadek megfelelő nyomonkövetése. Egy új lead megszerzését követően nem szabad elégedetten hátradőlni, folytatni kell a munkát: kategorizálni, figyelni és nyomonkövetni, és semmiképp sem szabad elszalasztani az ebben rejlő lehetőségeket.
Tovább a cikkhez
Georgina Baranyi-Fenyő