Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Élet a Medic Algoritmus után
Augusztus eleje óta folyamatos változásban van a Google, azonban a legfontosabb, az úgynevezett medic algoritmus, ami gyökerestől forgatta fel néhány weboldal eddigi online eredményességét.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hogyan zárjuk ki a mobil és tablet megjelenéseket a Google Ads-ban?
2018 szeptemberében a Google Ads hirdetési rendszere nyugdíjba küldte az adsenseformobileapps.com display kampány elhelyezést, valamint a G-mob tartalmi kizárást, mint a hirdetési rendszer klasszikus kizárásokra való megoldását. Ha a változtatás óta még nem történt meg, a mobil platformról érkező forgalom egész biztosan drasztikusan nőtt - a tapasztalatok alapján a futó kampányokban a Google support oldalon…
Tovább a cikkhezHírek
Google+: 52 millió felhasználó személyes adata került ki
Még októberben kelt szárnyra a hír, hogy megszűnik a Google+. Akkor arról írtunk mi is, hogy 500.000 felhasználó adatai kerültek veszélybe, most azonban sokkal nagyobb kárról olvashatunk.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Mi a 10 legfontosabb várható PPC Trend 2019-ben?
Danny Goodwin a Search Engine Journal-től utána járt, és kifaggatta a szakma 28 PPC specialistáját. A vélemények közt olyan méltán aktuális témák tűntek elő, mint a mesterséges intelligencia, a hangalapú keresés, a közönség célzások és természetesen az automatizáció...Lássuk!
Tovább a cikkhezHírek
Stratégiai együttműködés a Disney és a Google között
Az emberek ma már maguk uralják azt, hogy mit, mikor és milyen képernyőn néznek. Már a taxiban vagy vonaton ülve is sitcomokat néznek, vagy az edzőteremben TED előadásokat hallgatnak futás közben. Ebből egyértelműen látszik: a TV már több egy nappaliban porosodó tárgynál.
Tovább a cikkhezYouTube
Hatékony YouTube hirdetési stratégia
A YouTube az egyik legeffektívebb hirdetési platformmá vált az évek során. Néhány évtizeddel ezelőtt még sok marketing eszköz - például a televízióban való reklámozás - elég drága volt egy KKV számára. Mára a technológiai fejlődésnek köszönhetően sokkal költséghatékonyabban tudunk akár nagy tömegekhez is elérni - például videómarketing segítségével YouTube-on.
Tovább a cikkhez