Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
E-kereskedelem
PPC és SEO kislexikon e-kereskedőknek COVID-19 idején
A koronavírus járvány az e-kereskedelmi piacra volt az egyik legnagyobb hatással, igaz nem minden típusú webes értékesítésre azonos szinten. Természetesen vannak termékek, melyek iránt különösképpen megnőtt a kereslet az utóbbi időben, de ez nem jelenti azt, hogy a többi online kereskedőnek ne kínálna lehetőséget a most kialakult helyzet. Alábbi cikkünkben részletezzük a jelenlegi trendet, illetve…
Tovább a cikkhezHírek
A LinkedIn lehetővé teszi a szavazás funkciót
A Linkedinen is megjelenik a szavazás funkció, ami a már ismert közösségi szavazásokhoz lesz hasonló.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
DuckDuckGo SEO: hogyan rangsoroljunk erre a keresőre?
A DuckDuckGo egy viszonylag ismeretlen, ám egyre inkább feltörekvő versenytársa a Google-nek. Hogy miért fontos beszélnünk róla? Azért, mert egy nemrég kivetett európai uniós büntetés jóvoltából a DuckDuckGo a top választható keresőmotorrá avanzsálta magát az Európában forgalmazott Androidos készülékeken. De menjünk csak szép sorjában.
Tovább a cikkhezHírek
A Google Ads részleteket mutat be a kkv-nak szánt támogatásról
A Google frissítette a COVID-19 kis és középvállalkozásoknak létrehozott creditekkel információk részleteit.
Tovább a cikkhezHírek
Facebook Tuned – Új applikáció párok számára
A Facebook szép csendben kiadott egy új alkalmazást kifejezetten párok számára. Ez a Tuned.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, PPC hirdetés, Stratégia
Ingatlanpiaci kórkép: PPC és SEO tennivalók a járvány ellen
A legtöbb szektorhoz hasonlóan az ingatlanpiac is rendkívül gyorsan és érzékenyen reagált a koronavírus kitörésére. Az ellenállás egyik kulcsa megőrizni és finomhangolni az online marketing aktivitást a járvány idején is. Pontosan hogyan? Az alábbi javaslatokkal megmutatjuk, miként lehet megugrani az akadályokat a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések (PPC) terén.
Tovább a cikkhez