Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A vírus alatt tovább erősödik a DuckDuckGo
A vírus számos területen nyomot hagy. Nincs ez másként a keresők piacán sem, ahol egyértelműen látszik, hogyan változott a felhasználói viselkedés az utóbbi hónapokban.
Tovább a cikkhezHírek
Támogatási lehetőség az Instagramon
A koronavírus miatt kialakult helyzetre számtalan támogatási lehetőség született meg, amik mind azt szolgálják, hogy a lehető legtöbb vállalkozás maradjon életben. A Facebook és a Google is segít a vállalkozásoknak különféle módokon.
Tovább a cikkhezStratégia
Lapker interjú: milyen hatással van a járvány a nyomtatott sajtóra?
"A mi termékeink egy része a legromlandóbb árucikk, mely a piacon található. Egy napilap például délután már fele annyit ér, mint hajnalban." Egy ilyen piaci környezetben különösen érdekes volt elolvasni Szirtes Bernadett válaszait arról, hogy a Lapker csoport hogyan reagált a járványhelyzetre. Interjúalany: Szirtes Bernadett, képzési, kommunikációs és marketingvezető, Lapker Zrt.
Tovább a cikkhezHírek
A Google ingyenessé tette a Shopping listinget
Közel egy hete lehetett olvasi arról, hogy a Google ingyenes megjelenési lehetőséget biztosít a hirdetőknek a shopping kampányok esetén. Lássuk, hogyan is valósult meg ez.
Tovább a cikkhezHírek
A Google (megint) nem indexeli azonnal az új tartalmat
Többen észrevették, hogy mostanság a Google az olyan oldalakat, mint a Wall Street Journal, New York Times stb. új tartmait nem indexeli be azonnal. Holott ezen oldalak esetében az új cikkoldalakat gyakorlatialg real-time szokta beindexelni.
Tovább a cikkhezE-kereskedelem
UNAS interjú: járványhelyzet az e-kereskedelmi szektorban?
Legutóbbi szektor elemzésünkben épp az e-kereskedelmi szektort vettük górcső alá, így kézenfekvőnek tartottuk, hogy interjút készítsünk az egyik legnagyobb, webáruház rendszereket üzemeltető, hazai vállalkozás ügyvezetőjével is a kialakult helyzetről. Interjúalany: Kóczán Tamás, ügyvezető, UNAS Online Kft.
Tovább a cikkhez