Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Stratégia
Sprinter interjú: hogyan hat a pandémia a futárszolgálatok mindennapjaira?
"A mi üzletágunkban a csomagszortírozó területek, valamint a futárok a legkitettebbek a veszélynek, ezért az ő védelmük és folyamatos tájékoztatásuk az egyik legfontosabb feladat. Az elsők között vezettük be az érintés nélküli csomagátadást, valamint rögtön megkezdtük meglévő partnereinkkel – akinél még nem volt elérhető - a bankkártyás fizetésre való fizetés átterelését." Interjúalany: Kovács Lívia, értékesítési és marketing…
Tovább a cikkhezE-kereskedelem
#TOP1 nyerő páros? Facebook Ads és Google Shopping = Maximális Konverzió
Még mindig nem tudod eldönteni, hogy hogyan oszd fel a marketing büdzsédet a Facebook és a Google hirdetések között? Aggodalomra semmi ok! Mindkét csatornával önmagában is sikeres lehet a hirdetési tevékenységünk, de a Google Shopping és Facebook Ads megfelelő kombinációjával maximalizálhatjuk a konverziókat. Meg is mutatjuk, hogyan!
Tovább a cikkhezHírek
A Google új shopping hirdetést tesztel
Hétfőn írtunk arról, hogy a Google nem áll meg a fejlesztésben, és jelenleg a Google Shopping fejlesztésével rukkolt elő. Lássuk, mihez kezd még a Keresőóriás a vírus okozta helyzet kezelését segítendő.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Hetet egy csapásra! Hasznos tanácsok az egyéni célközönségekhez Facebookon
Az egyéni célközönségek segítségével olyan látogatókat célozhatunk meg, akik a vállalkozásunk vagy termékünk iránt már korábban is érdeklődést mutattak. Az egyéni célközönség funkcióval elérhetjük jelenlegi és potenciális vevőinket egyaránt. Egyénileg alakíthatunk ki közönségeket és szegmentálhatjuk azokat attól függően kiket szeretnék elérni, például az alábbiak alapján:
Tovább a cikkhezHírek
Google Smart Shopping Béta : Új vásárló célkonverzió
A Google egy pillanatra sem áll meg, még a vírus sem lassíthatja fejlesztéseit. Sőt, ha lehet, még több újdonsággal rukkolnak elő most, mint korábban. Lássuk, mi a legújabb, a smart shoppingot érintő tesztjük.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
7 ismertetőjele annak, hogy a PPC kampányaid nem a megfelelő kezekben vannak
A tapasztalt PPC szakemberek, már könnyedén észreveszik annak a jelét, hogy egy fiók nincsen a megfelelő kezekben. Ugyanez nem mondható el a legtöbb vezető beosztású kollégáról vagy akár magáról a cégtulajdonosró sem, hiszen nem lehet mindenki avatott PPC szakértő. Ha a fiókodban rossz eredményeket tapasztalsz, következtethetsz arra, hogy a fiókot rosszul kezelik, akár szakértelem hiányában,…
Tovább a cikkhez