Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
TikTok: Hírnév építő eszköz a márkák számára
A TikTok népszerűsége egyre csak nő, a felhasználók rengetege videót töltenek fel nap, mint nap. Napjainkban ez a legnagyobb mémkultúra platform.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Célra tarts! A dinamikus keresési hirdetések beállítása
A dinamikus keresési hirdetések (DSA hirdetések) nagyszerűen kiegészíthetik a keresési kampányainkat. Egyedi keresésekre is megjelenhetünk, amivel növelhetjük a hatékonyságunkat. Általában a DSA kampányok költséghatékonyabbak is, mint a “hagyományos keresési” kampányok, mivel itt közvetlenül a termékünk/szolgáltatásunk oldalára landoltathatunk. Ebben a cikkben áttekintjük, hogyan lehet ezeket létrehozni, és hogyan lehet felhasználni különböző területeken, a konverziós céljaink figyelembevétele…
Tovább a cikkhezHírek
A Google bemutatja, hogyan hatott a Covid-19 a keresésekre
A Google közzétette a legfrissebb keresési trendeket, feltárva az öt legfontosabb területet, ahogyan a COVID- 19 alatt változik a keresési viselkedés.
Tovább a cikkhezHírek
A Google lezárja a havi költségkeret tesztet
A Google értesítette a felhasználókat, hogy áprilistól nem lesz elérhető a havi Budget-beállítás.
Tovább a cikkhezStratégia
Profession.hu interjú: járványhelyzet a munkaerő közvetítő szektorban?
Már több, mint 10 éve abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy folyamatosan együtt dolgozhatunk egy-egy adott szektor kiemelkedő vagy piacvezető szereplőivel. A kialakult gazdasági helyzetben úgy gondoltuk, hogy megragadjuk a lehetőséget és megkérdezzük őket, hogy miként élik meg a járványhelyzetet és hogyan reagáltak a hirtelen jövő változásokra. A megkérdezettek között szerepel a Profession.hu, a VELUX és…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, PPC hirdetés, Stratégia
Ne csüggedj pénzügyi szektor! Íme néhány SEO és PPC tipp, csak Neked…
A koronavírus-járvány meglehetősen nagy hatással volt a pénzügyi szektorra is. Alábbi cikkünkben igyekszünk górcső alá venni, hogy a legfontosabb változások miként befolyásolták a pénzügyi szektor szereplőinek online jelenlétét, illetve arra is adunk tippeket, hogy miként tudják felvenni a kesztyűt a keresőoptimalizálás (SEO) és kattintás alapú fizetett hirdetések (PPC) segítségével.
Tovább a cikkhez