Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
DuckDuckGo SEO: hogyan rangsoroljunk erre a keresőre?
A DuckDuckGo egy viszonylag ismeretlen, ám egyre inkább feltörekvő versenytársa a Google-nek. Hogy miért fontos beszélnünk róla? Azért, mert egy nemrég kivetett európai uniós büntetés jóvoltából a DuckDuckGo a top választható keresőmotorrá avanzsálta magát az Európában forgalmazott Androidos készülékeken. De menjünk csak szép sorjában.
Tovább a cikkhezHírek
A Google Ads részleteket mutat be a kkv-nak szánt támogatásról
A Google frissítette a COVID-19 kis és középvállalkozásoknak létrehozott creditekkel információk részleteit.
Tovább a cikkhezHírek
Facebook Tuned – Új applikáció párok számára
A Facebook szép csendben kiadott egy új alkalmazást kifejezetten párok számára. Ez a Tuned.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, PPC hirdetés, Stratégia
Ingatlanpiaci kórkép: PPC és SEO tennivalók a járvány ellen
A legtöbb szektorhoz hasonlóan az ingatlanpiac is rendkívül gyorsan és érzékenyen reagált a koronavírus kitörésére. Az ellenállás egyik kulcsa megőrizni és finomhangolni az online marketing aktivitást a járvány idején is. Pontosan hogyan? Az alábbi javaslatokkal megmutatjuk, miként lehet megugrani az akadályokat a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések (PPC) terén.
Tovább a cikkhezHírek
Az organikus Google Shopping
A Google jövő héttől megnyitja a shopping találati listáját az organikus találatok számára az Egyesült Államok piacán. Más szavakkal: nem csak fizetett termékhirdetések, hanem ingyenes terméktalálatok is meg fognak jelenni a Google Shopping feed-jében. A fizetett hirdetések továbbra is megmaradnak: azok a találati lista tetején, illetve alján fognak megjelenni. A product listing ads (PLAs) továbbra is csak…
Tovább a cikkhezStratégia
VELUX interjú: járványhelyzet az építőiparban?
Az építőiparban a személyes érintkezés teljes elkerülése kivitelezhetetlen, így a vállalkozások tranforszmálása a digitális térbe és a home-office lehetőségek is korlátozottak. Megkérdeztük Kárpáti Mariannát, a VELUX Magyarország Kft. marketing vezetőjét, hogyan bírkóztak meg az új kihívásokkal? Interjúalany: Kárpáti Marianna, marketing vezető, VELUX Magyarország Kft.
Tovább a cikkhez