Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Ezentúl terméklistákat is megjeleníthetünk Youtube hirdetésekben

A YouTube szerint a TrueView for action kampánytípust használó hirdetők száma több mint 260%-kal nőtt tavaly. Nem meglepő hát, hogy a Youtube még több figyelmet fordít a hirdetések fejlesztésére.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan optimalizáld Instagram oldaladat Shoppingra?

Ha online értékesíted termékeidet, nincs mese, ismerned kell az Instagram Shopping funkcióját! Ahelyett, hogy az Instagram oldaladról irányítanád át a felhasználókat a honlapodra, tedd lehetővé számukra, hogy közvetlenül a felületen keresztül vásárolhassanak! Megmutatjuk, hogyan!
Tovább a cikkhez
Anna Cseh

A Facebook megszünteti a Célköltség ajánlattételi stratégiát

Az ajánlattételi stratégiák egyszerűsítése érdekében a Facebook megszünteti  a célköltség-ajánlati stratégiát. Mit jelent ez a hirdetők számára?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Válság a turizmusban? Interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Interjúsorozatunkból természetesen a turizmus sem maradhat ki, mint az egyike azon szektoroknak, amiket a leginkább érintett a járványhelyzet. Ügyfeleink között megtalálható több, a turizmusban érdekelt vállalkozás is, így volt miből válogatni. Választásunk végül a hazai piacvezető szállásközvetítő portálra, a Szallas.hu-ra esett, miután a cég vezérigazgatója, Szigetvári József örömmel vállalta az interjút. Interjúalany: Szigetvári József, vezérigazgató, Szallas.hu Zrt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Frissítések a Google Ads szabályaiban

Frissítésekre jönnek az ingatlan, foglalkoztatás és hitelek hirdetésére vonatkozó szabályoknál a Google-nél. Több változtatás is várható, melyek mind a látogatók védelmét szolgálják. Lássuk, mik ezek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google elérhetővé teszi, hogy bejelentsük az organikus hamisítvány találatokat

A Google fejlesztése által lehetőségünk nyílik a hamis organikus találatok bejelentésére.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia