Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Ezentúl terméklistákat is megjeleníthetünk Youtube hirdetésekben
A YouTube szerint a TrueView for action kampánytípust használó hirdetők száma több mint 260%-kal nőtt tavaly. Nem meglepő hát, hogy a Youtube még több figyelmet fordít a hirdetések fejlesztésére.
Tovább a cikkhezE-kereskedelem
Hogyan optimalizáld Instagram oldaladat Shoppingra?
Ha online értékesíted termékeidet, nincs mese, ismerned kell az Instagram Shopping funkcióját! Ahelyett, hogy az Instagram oldaladról irányítanád át a felhasználókat a honlapodra, tedd lehetővé számukra, hogy közvetlenül a felületen keresztül vásárolhassanak! Megmutatjuk, hogyan!
Tovább a cikkhezHírek
A Facebook megszünteti a Célköltség ajánlattételi stratégiát
Az ajánlattételi stratégiák egyszerűsítése érdekében a Facebook megszünteti a célköltség-ajánlati stratégiát. Mit jelent ez a hirdetők számára?
Tovább a cikkhezStratégia
Válság a turizmusban? Interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával
Interjúsorozatunkból természetesen a turizmus sem maradhat ki, mint az egyike azon szektoroknak, amiket a leginkább érintett a járványhelyzet. Ügyfeleink között megtalálható több, a turizmusban érdekelt vállalkozás is, így volt miből válogatni. Választásunk végül a hazai piacvezető szállásközvetítő portálra, a Szallas.hu-ra esett, miután a cég vezérigazgatója, Szigetvári József örömmel vállalta az interjút. Interjúalany: Szigetvári József, vezérigazgató, Szallas.hu Zrt.
Tovább a cikkhezHírek
Frissítések a Google Ads szabályaiban
Frissítésekre jönnek az ingatlan, foglalkoztatás és hitelek hirdetésére vonatkozó szabályoknál a Google-nél. Több változtatás is várható, melyek mind a látogatók védelmét szolgálják. Lássuk, mik ezek.
Tovább a cikkhezHírek
A Google elérhetővé teszi, hogy bejelentsük az organikus hamisítvány találatokat
A Google fejlesztése által lehetőségünk nyílik a hamis organikus találatok bejelentésére.
Tovább a cikkhez