Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Válság a direkt marketing és CRM szektorban?

"Az egész céget a lehető leggyorsabban átállítottuk Home Office működésre, ami különösen a házon belüli contact centerünk esetében volt nagy feladat, de egy hét alatt lebonyolítottuk az eszközbeszerzéseket és a szükséges IT infrastruktúra implementációját is, a tömegközlekedés használatának elkerülése érdekében pedig az átállás előtti napokban parkolási lehetőséget, taxi használatot biztosítottunk." Interjúalany: Nagy Tyukos Ádám, ügyfélkapcsolati vezető,…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Facebook bejelentette az online vállalkozások Nyári támogatás programját

Manapság a vállalkozások alkalmazkodnak az új online körülményekhez és soha nem látott módon kapcsolódunk. Ahogyan a felhasználók keresése is megváltozott, úgy a vállalkozások is átalakultak ennek megfelelően. Pontosan ezen okból igyekszik a Facebook segíteni minden vállalkozásnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A GoogleBot képes termékeket hozzáadni a kosárhoz

E-commerce weboldaltulajdonosok panaszkodtak arról, hogy egy John Smith nevű felhasználó folyamatosan dolgokat pakol a kosarába, aztán nem vesz semmit. Kiderült, hogy ezért egy Google bot volt a felelős.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google ismét teszteli a helyi vállalkozások oldalán megjelenő hirdetéseket

A Google egy új pilot programmal ismét teszteli a helyi vállalkozások oldalán megjelenő hirdetéseket
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Shopping változás: „Szponzorált” címke helyett „Hirdetés” már asztali gépen is

Novemberben a Google csendben megváltoztatta a Shopping-hirdetések címkézésének módját a mobil keresési eredmények között. Most érkezik ez a változást az asztali nézetben is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Frissítés érkezik az Impression share ajánlattételi stratégiában

A tavalyi évben a Google bejelentette, hogy a Target Search Page és a Target Outranking ajánlattételi stratégiákat megszüntetik és a jövőben nem lesznek elérhetők az új kampányoknál. A következő hetekben azok a kampányok amik ezeket az ajánlattételi stratégiákat használják autómatikusan átállításra kerülnek Target Impression Share-re.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia