Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google segítség a helyi fogyasztók eléréséhez

A világ különböző részein élő közösségek COVID-19-járványra adott reakciói más és más szakaszban tartanak, és a vállalkozások a helyi rendelkezések függvényében újraindítják vagy korlátozzák tevékenységeiket. A fogyasztók segítséget igényelnek, hogy eligazodjanak a változó piacon, és a Google-hoz fordulnak helyi információikért – például hogy mi van nyitva a közelükben, milyen biztonsági rendszabályok érvényesek az üzletekben, és…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mi az a Google Discovery hirdetés és hogyan használd?

Ismerd meg a Google Discovery kampányt, melynek segítségével egyetlen hirdetési kampánnyal több platformon, akár 2,8 milliárd embert érhetünk el.
Tovább a cikkhez
Adrienn Laczkó

Lokális SEO – technikai oldalról nézve

Mindig az alapoknál kell kezdeni. Örökre száműzhetjük magunkat a local pack-ből, ha olyan lassú az oldalunk, hogy a látogatók még a teljes betöltés előtt visszafordulnak, és még a Google sem tudja eldönteni, hogy hol és hogyan lehet minket elérni… Így nehezen tudjuk meggyőzni a keresőóriást, hogy releváns találat lehetünk a felhasználóknak. Lokális SEO cikksorozatunk második…
Tovább a cikkhez
Melinda Siska

A téves biztonsági problémák miatt kizárt oldalakat új Search Console riportban küldhetjük be felülvizsgálatra

Ha a Google biztonsági hibát észlel a honlapunkon (pl. rosszindulatú szoftver (malware) vagy hackelés), akkor a látogatók biztonsága érdekében a weboldalunk kikerül a Google Index-ből - így értékes organikus forgalomtól esve el. De mi van akkor, ha téves a Google észlelése?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google ,,Kereskedelem Felgyorsítása’’ programja Európában, a Közel-Keleten és Afrikában

A karantén időszaka alatt az onine eszközök kulcsszerepet kaptak a kapcsolattartásban, a távmunkában és az online vásárlásban. Emiatt ezek a technológiát vagy 5 évet ugrottak előre 8 hét alatt, a világ internethasználata pedig 60%-kal nőtt. A vásárlói viselkedés változása rávezeti a vállalkozásokat a kommunikációjuk átalakítására, miközben az üzleti modelljük a feje tetejére állt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Shopping Termékkategóriák: Szerezz versenyelőnyt és növeld az e-kereskedelmi hirdetéseid sikerességét!

Sikeresen létrehoztad a Google Shopping feedet? Hogyan tovább? Eláruljuk, itt még nem dőlhetsz hátra: fontos, hogy a termékeket a megfelelő kategórián belül listázd, hogy növeld a kampány sikerét. Aggodalomra semmi ok, megmutatjuk, mi fán terem a Termékkategória!
Tovább a cikkhez
Anna Cseh