Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Google segítség a helyi fogyasztók eléréséhez
A világ különböző részein élő közösségek COVID-19-járványra adott reakciói más és más szakaszban tartanak, és a vállalkozások a helyi rendelkezések függvényében újraindítják vagy korlátozzák tevékenységeiket. A fogyasztók segítséget igényelnek, hogy eligazodjanak a változó piacon, és a Google-hoz fordulnak helyi információikért – például hogy mi van nyitva a közelükben, milyen biztonsági rendszabályok érvényesek az üzletekben, és…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Mi az a Google Discovery hirdetés és hogyan használd?
Ismerd meg a Google Discovery kampányt, melynek segítségével egyetlen hirdetési kampánnyal több platformon, akár 2,8 milliárd embert érhetünk el.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Lokális SEO – technikai oldalról nézve
Mindig az alapoknál kell kezdeni. Örökre száműzhetjük magunkat a local pack-ből, ha olyan lassú az oldalunk, hogy a látogatók még a teljes betöltés előtt visszafordulnak, és még a Google sem tudja eldönteni, hogy hol és hogyan lehet minket elérni… Így nehezen tudjuk meggyőzni a keresőóriást, hogy releváns találat lehetünk a felhasználóknak. Lokális SEO cikksorozatunk második…
Tovább a cikkhezHírek
A téves biztonsági problémák miatt kizárt oldalakat új Search Console riportban küldhetjük be felülvizsgálatra
Ha a Google biztonsági hibát észlel a honlapunkon (pl. rosszindulatú szoftver (malware) vagy hackelés), akkor a látogatók biztonsága érdekében a weboldalunk kikerül a Google Index-ből - így értékes organikus forgalomtól esve el. De mi van akkor, ha téves a Google észlelése?
Tovább a cikkhezHírek
A Google ,,Kereskedelem Felgyorsítása’’ programja Európában, a Közel-Keleten és Afrikában
A karantén időszaka alatt az onine eszközök kulcsszerepet kaptak a kapcsolattartásban, a távmunkában és az online vásárlásban. Emiatt ezek a technológiát vagy 5 évet ugrottak előre 8 hét alatt, a világ internethasználata pedig 60%-kal nőtt. A vásárlói viselkedés változása rávezeti a vállalkozásokat a kommunikációjuk átalakítására, miközben az üzleti modelljük a feje tetejére állt.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Google Shopping Termékkategóriák: Szerezz versenyelőnyt és növeld az e-kereskedelmi hirdetéseid sikerességét!
Sikeresen létrehoztad a Google Shopping feedet? Hogyan tovább? Eláruljuk, itt még nem dőlhetsz hátra: fontos, hogy a termékeket a megfelelő kategórián belül listázd, hogy növeld a kampány sikerét. Aggodalomra semmi ok, megmutatjuk, mi fán terem a Termékkategória!
Tovább a cikkhez