Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Google lehetővé teszi a kiskereskedők számára a termékinformációk testreszabását a keresési eredmények között

A kiskereskedők új módszerekkel  is ellenőrizhetik, hogy termékeik hogyan jelennek meg a Google keresési eredményeiben robotok metacímkéinek és HTML attribútumának felhasználásával.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google Search a repülési és a szállodakeresési funkciókat ad a keresési eredményekhez a COVID-19 alatt

Néhány hetes tesztelés után a Google hivatalosan új repülési és utazási keresési funkciókat indított el, hogy segítse a pandémia alatt utazókat. A Google szerint ezek a frissítések fontosak: „mivel a COVID-19 hatása a szálláshelyekre eltérő lehet, fontos, hogy naprakészen tartsuk a legfrissebb utazási információkkal azokról a helyekről, amelyeket meglátogathatunk”.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Közvetlenül a keresőből is lehet majd frissíteni a Google My Business adatokat

A Google megkönnyíti az  üzleti profilok frissítését közvetlenül a már használt Google-termékekből. Mostantól közvetlenül a Google Keresőben és a Térképekben hozhatunk létre hozzászólásokat, válaszolhatunk a  véleményekre, fényképeket adhatunk a profilunkhoz  és frissíthetjük üzleti adatainkat is. Olvass tovább, ha érdekel, hogyan alkalmazhatod az újítást.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Fizetett online események lehetősége a kisvállalkozások helyreállítása érdekében

Mostantól a Facebook oldaltulajdonosok online eseményt hozhatnak létre,  amihez beállíthatnak árat, és további előnyöket élvezhetnek a Koronavírus okozta károk enyhítése érdekében.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Íme a Google frissítései a strukturált adatokban

A Google frissítette a strukturált adatokra vonatkozó fejlesztői oldalát, és hozzáadott néhány új strukturált adat ‘tulajdonságot’!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

E-kereskedelem követése Google Tag Managerrel

E-kereskedelemben a marketing kampányok csak akkor fejlődhetnek folyamatosan, ha nagy hangsúlyt helyezünk a kulcs teljesítménymutatók folyamatos monitorozására. Ezen a területen a Google Tag Manager (továbbiakban GTM) hasznosságát semmi sem szárnyalja túl, mivel ezzel az eszközzel egyszerűen elhelyezheted és menedzselheted a weboldalad követőkódjait az oldal forráskódjának egyéb módosítása nélkül . Ezekkel a követőkódokkal pedig könnyebben tudod…
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp