Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hírek

A Google reszponzív keresési hirdetései még rugalmasabbak lettek

A mostani frissítés után a Google legfeljebb 2 címsort is megjeleníthet a belső link hirdetésbővítményeknél, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. Tehát mostantól a keresési hirdetésekhez megadott címsorok akár a belső link hirdetésbővítmények helyén is megjelenhetnek. Emiatt is fontos, hogy rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetések hogyan jelennek meg. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

New customers (high value) ajánlattételi lehetőség a Google Performance Max kampányokban

A Google Ads egy új célzási lehetőséget vezet be a Performance Max kampányokban: "New customers (high value)" ajánlattétel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Lens új funkciói iOS-en: Képernyő keresés és AI-áttekintések

A Google Lens új „képernyő keresése” funkciója már elérhető iOS-en, lehetővé téve, hogy a felhasználók böngészés közben közvetlenül rákeressenek a megjelenített tartalmakra anélkül, hogy képernyőképet készítenének vagy új lapot nyitnának. A funkció a Google vagy a Chrome alkalmazás hárompontos menüjéből indítható. Emellett megjelentek az AI-áttekintések is, amelyek gépi összefoglalókat kínálnak a keresési találatokhoz, ezzel gyorsabbá…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Hogyan készíts hatásos képes hirdetéseket?

Nem kell grafikus képzettséggel rendelkezned ahhoz, hogy Te is esztétikus és a hirdetés teljesítménye szempontjából hatékony bannereket készíts. Rengeteg forrás és eszköz áll a rendelkezésedre, amik alapján el tudod kezdeni saját hirdetési képeid készítését. Viszont ehhez néhány kritériumot szem előtt kell tartanod, ebben segítünk most a cikkünkkel.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész