Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Gmail hirdetések (GSP) a Discovery kampányban lesznek elérhetők
2021. Július 1-jétől a Gmail-hirdetési kampányok “csak olvasható” állapotúak lesznek. Ez azt jelenti, hogy ettől kezdve nem hozhatunk létre új G-mail kampányokat és nem módosíthatjuk a meglévő kampányokat sem, így a meglévő GSP hirdetéseket sem tudjuk szerkeszteni.
Tovább a cikkhezGoogle: a noindex címkével jelölt oldalak hatással lehetnek az Alapvető webes vitals-mutatókra
A weboldal Alapvető webes vitals-mutatóinak értékelése során a Google a noindex címkével ellátott - vagyis az Indexben nem szereplő - oldalakat is vizsgálja.
Tovább a cikkhezA Google frissíti a Search Console Lefedettség riportját
A megújult jelentés mostantól pontosabb kategóriákba és címkék alá fogja sorolni a hibákat és figyelmeztetéseket.
Tovább a cikkhezA YouTube bevezeti az új hashtag alapú találati listát
A YouTube javítja a hashtag alapú keresés funkciót azzal, hogy ezek a találatok mostantól teljesen új oldalon jelennek meg.
Tovább a cikkhezTartalommarketing tippek az e-kereskedelem berobbantásához
A tartalommarketing a legjobb hosszútávon megtérülő módszer a márkaérték növelésére, közönségmegtartásra, és a vásárlás ösztönzésre. Tippek:
Tovább a cikkhezMilyen változásokat hozhat az iOS 14 a Facebook hirdetések célzását illetően?
A tervek szerint heteken belül megjelenő iOS 14 követési promptokat tartalmaz, amely összezavarja Facebook hirdetések célzását. Ez valóságos háborút jelent az Apple és a Facebook, illetve a személyes adatok védelme és a hirdetési lehetőségek között. A módosítás valószínűleg előrejelzi, hogy miképp is lesznek kezelve a személyes adatok a jövőben.
Tovább a cikkhez