Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a Google Hirdetésszerkesztő 2.2-es verziója

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.11.15.

A Google Ads Editor 2.1-es verziója júliusban jelent meg. Azonban a Google nemrég már be is jelentette a hirdetésszerkesztő 2.2-es verziójának bevezetését is. Ez a verzió 12 új funkciót ad hozzá a rendszerhez, és egyet megszüntet. Lássuk, mik ezek a funkciók!

  1. Eszköztár

Az új verzió további támogatást tartalmaz az eszközkönyvtárak képeinek fokozottabb kihasználásához. A következőket is tartalmazza:

  • Képek hozzáadása, eltávolítása és átnevezése
  • Képek hozzárendelése mappákhoz
  • Eszköztár funkcióinak integrálása a képválasztóba, például szűrés mappa szerint és keresés eszköznév szerint
  1. Értesítések

Mostantól értesítéseket is használhatunk a fiókok szerkesztőben történő kezeléséhez szükséges fontos információkhoz. Figyelmeztetések is jelzik, ha vannak aktív értesítések felülvizsgálatra. Ezenkívül egy kattintással hozzáférhetünk az értesítésekhez közvetlenül az eszköztárról.

  1. Új felhasználói felület a hirdetésütemezések szerkesztéséhez

Mostantól vizuálisan szerkeszthetjük a kampányok és bizonyos hirdetési elemek hirdetésütemezéseit. Korábban a hirdetésütemezéseket csak CSV-importálással vagy másik kampányból vagy tartalomból való másolással lehetett módosítani.

  1. Támogatásbarát hálózati naplók

Az API-hibákat és az azokat kiváltó műveletek részleteit tartalmazó naplók mostantól könnyen érthető formátumban állnak rendelkezésre.

  1. Szinkron kívüli jelző

A Szerkesztő mostantól rendszeresen ellenőrzi, hogy történt-e fiókmódosítás a legutóbbi szinkronizálás óta, és szükség esetén szinkronizálja azokat.

A Google szerint előfordulhat, hogy nem minden változás észlelhető, és továbbra is ajánlott a legutóbbi módosítások beolvasása a közzététel előtt.

  1. Globális ajánlatok

A Shopping és a Maximális teljesítményű kampányok vásárlási beállításaiban most a következőket választhatja:

  • Az értékesítési ország megadása opcionális (üresen hagyhatjuk, vagy törölhetjük)
  • Tartalmazza az opcionális feed címke támogatását
  1. Ajánlott videókampány-költségkeretek

A Szerkesztő most egy javasolt költségkeretet jelenít meg a videós akció kampányok cél-CPA-ajánlata alapján. Arra is figyelmezteti, ha jelenlegi költségkeretünk nem éri el ezt az ajánlást.

  1. Videokampány célgyakorisága

A Szerkesztő mostantól teljes mértékben támogatja a célzott gyakoriságú videó kampányokat.

  1. Videókampányok vásárlással (shopping)

A Szerkesztő mostantól támogatja az összes videókampány-altípust (kivéve a nem beágyazott és az audio kampányokat) a shopping beállításon (Termékfeed) és a termék csoportokon keresztül.

  1. További ajánlások támogatása

A Szerkesztő további ajánlás típusokhoz nyújt támogatást, beleértve a potenciális ügyfelek űrlapját tartalmazó hirdetések hozzáadásának lehetőségét, hogy több potenciális ügyfeleket szerezzen.

  1. Alapvető támogatás minden ajánláshoz

A további ajánlástípusok alapvető támogatása mostantól megjelenik a szerkesztőben. A javaslat típusok a Javaslatok > Egyéb javaslatok alatt jelennek meg.

  1. Optimalizált célzás

A hirdetéscsoport „Célzás kibővítése” beállítási csúszkáját az „Optimalizált célzás” beállítás váltotta fel, amely mostantól egy jelölőnégyzet segítségével engedélyezhető vagy letiltható.

  1. Eltávolítva

Gmail vizuális kampányok támogatása. A Szerkesztő 2.2-es verziója már nem támogatja a Gmail vizuális hirdetéseket és kampányokat.

 A Hirdetésszerkesztőt használó hirdetők profitálnak majd ezekből a változásokból és az új funkciókból. A fiókok különálló, offline platformról történő kezelésének lehetősége időt takarít meg, hiszen tömegesen hajthatunk végre módosításokat.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet