Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Instagram átkeresztelte a tartalomhirdetéseket partnerhirdetésekre

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.05.09.

A partnerségi hirdetések hatékonyabb és költséghatékonyabb módszert kínálnak a hirdetőknek a közönség elérésére.

Az Instagram most felfedte, hogy a márkás tartalmi hirdetéseket partnerhirdetésekké nevezi át, új módszereket kínálva a márkáknak és az alkotóknak a hirdetési erőfeszítésekben való együttműködésre.

A partnerhirdetések lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy kiterjesszék az alkotók vagy más partnerek fiókjából származó tartalmat, elősegítve ezzel a szélesebb körű együttműködést.

A frissített hirdetési formátum lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy az organikus Instagram-tartalmak szélesebb körét reklámozzák partnerségi hirdetésként. Ide tartoznak a fizetett partnerségi címkével ellátott, márkás tartalmak, az Instagram Collab-bejegyzések, a @megemlítések, az emberek címkéi, a termékcímkék és más olyan tartalmak, amelyeken nem szerepel a fizetett partnerség címkéje. A hirdetőknek lehetőségük van új partnerségi hirdetéseket létrehozni a Hirdetéskezelőben anélkül, hogy meglévő bejegyzésre lenne szükségük. E további használati esetek figyelembevétele érdekében a vállalat frissíti az engedélyeket, hogy a partnerségi hirdetéseket még felhasználóbarátabbá tegye.

Az Instagram szerint a partnerhirdetések jelentik a leghatékonyabb és legátláthatóbb módszert a hirdetők és a partnerek együttműködésére a reklámkampányokon. Adataik azt sugallják, hogy a partnerhirdetéseket a szokásos üzletmenet (BAU) hirdetésekkel kombináló kampányok 53%-kal magasabb átkattintási arányt, 19%-kal alacsonyabb műveletenkénti költséget eredményeznek, és 99%-kal a BAU-hirdetések önmagukban is jobban teljesítenek.

Az új hirdetésekről a Meta blogon olvashatsz .

Az új hirdetések rendkívül hatékony és átlátható módot kínálnak a márkák és az alkotók számára, hogy együttműködjenek a hirdetési kampányokban. Azáltal, hogy lehetővé teszik a különböző típusú organikus Instagram-tartalom népszerűsítését, ezek a hirdetések szélesebb körű együttműködést és fokozott felhasználói elkötelezettséget tesznek lehetővé.

A korai tesztek során az új hirdetésekről bebizonyosodott, hogy lényegesen magasabb átkattintási arányt, alacsonyabb műveletenkénti költséget jelent és nagyobb valószínűséggel teljesítenek a hagyományos, megszokott üzleti hirdetésekkel szemben.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet