Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Merchant Center változásai

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.24.

A Google Merchant Center a továbbiakban nem távolítja el azokat az adatokat, amelyekről hiányzik a visszaküldési- vagy visszatérítési szabályzat, és nem adják meg a kapcsolatfelvételi adatokat

A Google azonban korlátozhatja az ilyen problémákkal rendelkező adatok láthatóságát.

Korábban a Google automatikusan elutasította azokat a Google Merchant Center-hírcsatornákat, amelyekről hiányzik a visszaküldési- és/vagy a visszatérítési irányelv. A Google emellett automatikusan elutasította azokat a Google Merchant Center-hírcsatornákat, amelyek nem tartalmaznak elegendő kapcsolatfelvételi információt.

Most azonban Google frissítette a Merchant Center szabályzatát, hogy többé ne távolítsa el automatikusan azokat a listákat, amelyekről hiányzik a visszaküldési és visszatérítési szabályzat, és amelyeken nincs elegendő kapcsolatfelvételi információ. 

Ez a konkrét irányelv-módosítás csak az ingyenes adatokra vonatkozik, a fizetett adatokra nem. 

Korlátozott láthatóság

Noha a Google aktívan tartja a problémákkal küzdő adatokat, előfordulhat, hogy a termékek láthatósága korlátozott a Google Keresésben. A Google azt mondta, “az ilyen probléma státuszú ingyenes listák fiókjai aktívak maradnak, de termékeik korlátozottak lesznek a Google-on.”

Nincs elegendő elérhetőségi információ

Pl. cégadatok, közösségi média hivatkozás, kapcsolattartási e-mail cím vagy telefonszám hiánya esetén.

Hiányzó visszaküldési és visszatérítési szabályzat

Olyan webhelyek, amelyekről hiányoznak a visszaküldési és visszatérítési információk”. Példák: az Áruház visszaküldési szabályzatának oldalai, amelyek üresek, vagy nem tartalmazzák a visszaküldésre vonatkozó összes követelményt; nem egyértelmű vagy könnyen megtalálható visszatérítési irányelvek; nincs egyértelműen feltüntetve a visszaküldési vagy visszatérítési politika.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet