We understand, we deliver.

Újragondolják a Google+ működését



A napokban bejelentésre került, hogy a Google eltörli a szolgáltatásaihoz tartozó Google+ megkötéseket. Ez nem jelenti a közösségi oldal halálát, de a cég belátta, hogy így értelmetlen a működtetése.

A Google a hivatalos blogján jelentette be, hogy a szolgáltatásaihoz tartozó Google+ megkötéseket eltörli, melynek első „áldozata” a YouTube, illetve a kommentek szekciója lesz. A kétségkívül erőltetett szigorítás annak idején nagy vihart kavart, elsődleges célja a Google+ népszerűsítése és a felhasználói táborának bővítése volt.

Újragondolják a Google+ működését

Hogy ez mennyire volt eredményes, arra nincsenek pontos adatok, de az akkori felháborodás és a mostani bejelentés arra enged következtetni, hogy nem ez volt a cég legsikeresebb lépése (sokkal inkább egy elkeseredett próbálkozás).

A szigorítások eltörlése természetesen nem egyenértékű a Google+ halálával, csupán egy új, kevésbé erőltetett megoldást szeretnének találni.

Úgy döntöttünk, hogy itt az ideje ezt helyrehozni, nem csak a YouTube-nál, hanem a Google felhasználói élmény teljes biztosítása érdekében is” – írta Bradley Horowitz, a Google alelnöke.

A Facebook sikerét követően, annak idején több trónkövetelő is megjelent a piacon, melyek közül mindegyik megpróbált valami újat alkotni, illetve valamilyen módon megreformálni a közösségi oldalak lényegét. Ezek közül a legsikeresebb kétségkívül a Google+ volt, mely a 2011-es indulását követően rövid időn belül a harmadik helyre tornázta fel magát. A kezdeti siker azonban hamar elmúlt, jelenleg az ötödik helyen áll (Facebook-Twitter-LinkedIn-Pinterest).

A két éve bevezetett szigorítás eltörlésével a Google belátta, hogy a kényszer nem minden esetben járható út. Ez különösen igaz egy olyan cégnél, ahol a felhasználói élmény maximális biztosítása az elsődleges cél. A saját hibáink belátása pedig egy értékelendő szempont.

 

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com