AI Vezérelt Landoló oldalak
Szeretne egy olyan landoló oldalt, ami megduplázza, vagy akár megtriplázza az eddigi eredményeit?
A kanadai, mára piacvezető landoló oldal készítő megoldással egyszerűen, gyorsan, hatékonyan szolgáljuk ki ügyfeleinket. Az Unbounce a legjobb választás lehet számodra, ha vállalkozásodban grafikusok, honlapfejlesztők és szövegírók hadának alkalmazása nélkül szeretnél komoly digitális versenyelőnyre szert tenni. A rendszer hazai viszonteladójaként költséghatékony módon építünk Neked landoló oldalakat, sőt egész honlapokat, melyekkel megelőzheted konkurenseidet, és eredményesen érheted el potenciális vásárlóidat – legyen a célod akár márkaépítés, akár sales vagy lead gyűjtés.
Az Unbounce jelentős erőssége, hogy a landoló oldalak készítésének valamennyi aspektusára saját megoldást szállít, ám nem hiányoznak a legjobb integrációk sem. Az illeszthető applikációk és eszközök segítségével így egyetlen rendszer valamennyi igényedet kiszolgálhatja. Az Unbounce zökkenőmentesen integrálható olyan népszerű e-mail marketing platformokkal, mint a Mailchimp, az AWeber és a Constant Contact, lehetővé téve a lead adatok egyszerű szinkronizálását. Sorban állnak olyan elterjedt CRM rendszerek, mint a Salesforce és a HubSpot, továbbá a Google Analytics és a Kissmetrics elemző eszközök, de a hazánkban gyakran használt popup generátor, az Optimonk is a listán szerepel. Ezek alkalmazása megsokszorozza a kampányok optimalizálási lehetőségeit, a potenciális ügyfelek hatékony megszerzését, valamint az adatközpontú döntések meghozatalát.
A folyamatosan fejlődő eszköztár, integrációs és funkciólista garantálja, hogy kampányaidban naprakész, a legújabb trendeket követő landolókra terelhessük a forgalmat. A rendszert használva ügyfeleink számára olyan landoló oldalakat építünk ki, melyekkel a lehető leghatékonyabb PPC kampányt tudjuk biztosítani. Erre folyamatosan bővített szaktudásunk mellett többek között az Unbounce A/B teszt lehetősége, illetve átfogó mesterséges intelligencia támogatása jelenti a garanciát. Nálunk tehát nem csak hirdetéseid lesznek a legjobb kezekben, de a landoló oldalak, ahova azokat irányítjuk, is minden elvárásnak maximálisan meg fognak felelni.
Nem tudod eldönteni, az Unbounce neked való-e? Nos, tapasztalataink alapján meggyőződésünk, hogy nincs olyan iparág, olyan cégméret, ahol a platform használata hátrányt okozna. Előnyös például e-kereskedőknek, szoftvercégeknek, tanácsadóknak – legyenek akár ügynökségek, akár szabadúszók –, de ide sorolhatjuk a B2B és B2C szektor első ügyfeleket szerző induló vállalkozásait, új termékeket bevezető cégeit, de a komplex adatbázisokkal és perszonalizált tartalmakkal dolgozó nagyvállalatait is.
A Klikkmánia, mint az Unbounce ügynökségi partnere, segítségével dizájn, szövegezés és forgalom terén felületeidből kihozhatod a maximumot – ráadásul költséghatékonyan! Mutatunk néhány indokot, miért válassz minket:
Az Unbounce kiváló eszköz az egyes szegmentált landoló oldalak, copy-k és dizájnok, illetve azok különböző változatainak költséghatékony kiszűrésére. A folyamatos A/B tesztelés során más-más üzenetekkel, ajánlatokkal, megoldásokkal kísérletezünk, hogy mindig a legjobban teljesítő variánsokon legyen a fókusz.
A közös munka során nem „csak” több évtizedes tapasztalattal rendelkező csapatunk szakértelmére, hanem az algoritmusok meglátásaira, elemzéseire is támaszkodunk. Az Unbounce rendszer mesterséges intelligencia támogatását kihasználva oldalaid akár 30 %-kal jobb eredményt érhetnek majd el.
A szövegíró eszközzel pillanatok alatt magas minőségű, figyelemfelkeltő, kattintásra ösztönző változatokat készítünk Google Ads hirdetéseidtől landoló oldalaid teljes szöveges tartalmáig – ezzel jelentősen lerövidítve a tartalmak előállításának idejét. Költségeidet így minőségcsökkenés nélkül optimalizáljuk.
Mivel nincs egyetlen megoldás, ami minden potenciális vevőnél, ügyfélnél célba ér, a siker kulcsa nem más, mint a perszonalizáció. Az AI támogatta Smart Traffic automatikusan a keresésüknek legmegfelelőbb landoló.
A legfontosabb promóciók ajánlatok az Unbounce popup és sticky bar megoldásaival, illetve a jól bevált Optimonk integrációval hatékonyan keltik fel a látogatók figyelmét. A szegmentálható megjelenés és perszonalizálható üzenet a felhasználók keresései alapján a legrelevánsabb kulcsszavakat mixeli a copy-ba.
Az eredmények tűpontos mérése nem akadály, hanem alapfelszereltség. Szakértőink folyamatosan monitorozzák landoló oldalaid, honlapod teljesítményét, így szükség esetén azonnal beavatkozhatnak. Neked minderről természetesen közérthető, alapos, részletes riportokban számolunk be.
Számunkra a legnagyobb öröm és egyben legnehezebb kihívás is, ha megismerhetjük egy újabb vállalkozás működését, céljait, számait. Ebbe hajlandóak vagyunk beletenni rengeteg időt és energiát és viszonzásul elvárjuk, hogy a partnerünk is ugyanúgy meghallgassa és megismerje a mi működésünket, logikánkat, nyelvezetünket. Ez minden sikeres együttműködésünk mozgatórugója.
Dedikált kollégáink napi szinten követik a digitális marketing trendeket és hetente egy-egy workshop keretein belül megosztjuk egymással a tudást. Állandó belső továbbképzéseket tartunk, de nem riadunk vissza attól sem, hogy külsős trénerek képezzék csapatunkat. Rendszeresen tartunk ingyenes webináriumokat is, melyek mindenki számára nyitottak (lásd Tudástár). Folyamatosan teszteljük a legújabb AI alapú hirdetés optimalizáló szoftvereket és mindig a leghatékonyabbal dolgozunk. Ha kell sajátfejlesztésű eszközeinkkel is támogatjuk ügyfeleinket, hogy ők is megszerezzék a piacvezető pozíciót.
Annyira szeretünk számokkal dolgozni, hogy a megfelelő adatok és számok nélkül döntéseket sem hozunk. A teljes ügynökségünk működését a számok határozzák meg, legyen szó a belső munkafolyamatainkról, kollégáink értékeléséről vagy ügyfeleink kampányairól. Az adatvezérelt operációt piacvezető szoftverekkel és saját fejlesztésű eszközökkel támogatjuk.
Garantáljuk a transzparenciát és az őszinte, nyílt beszédet a partnereinkkel, legyen szó bármilyen komplex és nehéz üzleti szituációról. Igyekszünk mindig egyértelműen és azonnal kommunikálni a problémákat éppúgy, ahogyan a sikereket. A mellébeszédet kerüljük, mert nem viszi előre az együttműködést és ugyanezt várjuk el az ügyfeleinktől is.
A teljes adatvezérelt, ROI fókuszú digitális marketing arzenál ügyfeleink rendelkezésére áll. Hatással vagyunk az online ügyfélszerzés és forgalom generálás teljes folyamatára, köszönhetően annak, hogy a kiváló Google és Facebook Ads munkatársakon kívül, házon belül tudhatjuk a legjobb SEO, analitika és inbound marketing szakembereket is.
Mennyire elégedett kollégáink kommunikációjával?
Mennyire elégedett kollégáink szakértelmével?
Mennyire elégedett az esetleges problémák kezelésével?
Mennyire elégedett szolgáltatásaink naprakészségével?
Összességében mennyire elégedett szolgáltatásaink minőségével?
Összeállítva az elmúlt 1 év ügyfélelégedettségi felmérés átlagos eredményei alapján (kb. 150 egyedi megkérdezés alapján)
Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a hazai piac legkiválóbb szakembereivel dolgozzunk együtt, ezzel is hozzájárulva ügyfeleink eredményeihez. Vezető munkatársaink sokéves szakmai gyakorlattal rendelkeznek a teljesítmény fókuszú, online hirdetések menedzselésében, ami kiegészülve ügynökségünk adatvezérelt szemléletével és piacvezető szoftveres támogatásával, egyenes utat jelent a sikerhez.
Varga Zoltán
Managing director
A Klikkmánia tulajdonosa és üzletfejlesztési vezetője. 2007 óta foglalkozik PPC hirdetésekkel és keresőoptimalizálással. Magyarországon az elsők között szerezte meg a Google Ads és a Google Analytics egyéni minősítéseit. Tanácsadóként és szakmai vezetőként a legnagyobb e-kereskedelmi cégeknek segített eligazodni a keresőoptimalizálás és a PPC hirdetések rejtelmeiben. Irányítása alatt a Klikkmánia sikeresen megalapította londoni leányvállalatát és egy akvirálást követően létrehozta új, influencer marketing üzletágát. A korábbi divízió ma már önálló ügynökségként, P4R Digital Agency néven (www.postforrent.hu) a legdinamikusabban fejlődő, Youtube MCN státusszal is rendelkező, influencer marketing ügynökség.
Solcz Tamás
Chief Operating Officer
A Klikkmánia ügyfélkapcsolati és értékesítési vezetője 2013-óta. 2022-től pedig az ügynökség operatív igazgatója. Korábban a CID direkt marketing ügynökség ügyfélkapcsolati vezetője volt. Számos sikeres projekt ellenére folyamatosan keresi az új kihívásokat az online világ területén. Az online megoldások, a kerékpározás és az Apple termékek megszállottja.
Besenyei Ildikó Noémi
Head of PPC
Pályafutását ügyfél oldalon kezdte, ahol online marketing managerként több hazai és külföldi webáruház felfuttatásában vett részt. 2012-ben szegődött a Klikkmánia csapatához, ahol senior PPC managerként a cég kiemelt ügyfeleinek a kampányain dolgozott. Erős analitikus szemlélettel, informatikus háttérrel és naprakész tudással törekszik ügyfeleinek a legjobb megoldást nyújtani a fizetett hirdetések, webanalitika, valamint mérések terén. 2017-től a Klikkmánia PPC csapatának vezetője.
Asztalos Levente
Head of SEO
Levente 1999-ben kezdte pályafutását általános marketinggel, az online kommunikáció 2005-től vált szakterületévé. Elsőként a Young and Rubicam cégcsoporthoz tartozó Wunderman BTL ügynökségnél szerzett jelentősebb tapasztalatot, melyet később a CID Direkt Marketing ügynökségnél hasznosított. A közel 20 fős ügynökségnek 5 évig volt operatív igazgatója. A Klikkmánia keresőmarketing és performance ügynökség korábbi társtulajdonosa és ügyvezetője. A SEO közel egy évtizede fő szakterülete, jelenleg az ügynökség keresőmarketing megbízásait irányítja.
Földházi Ágoston
Division Leader
Sokéves online és műszaki értékesítésben szerzett tapasztalattal érkezett a Klikkmánia csapatához. Projektmenedzserként mindig előtérbe helyezi a vevői és felhasználói igényeket, több sikeres fejlesztési-értékesítési projektet vezetett korábban. Az Online-digitális világgal több mint 15 éve foglalkozik, átfogó látókörrel rendelkezik a webes megjelenés, marketing és vállalkozásfejlesztés területén is. 2011 óta foglalkozik Google Ads kampánykezeléssel, PPC kampányok tervezésével és optimalizálásával. Véleménye szerint a jövőben, csak az Online Marketing területén lehet fejlődést és sikereket elérni, az értékesítési csatornákon belül. A Károli Gáspár Református Egyetemen óraadó oktató, a [Webanalitika alkalmazása a kampányban / Keresőoptimalizálás SEO] kurzuson.
Illyés Anikó
Senior Account Executive
Stabil ügyféloldali marketing háttérrel, így erős ügyfél szemlélettel támogatja a Klikkmánia account csapatát. Korábbi tapasztalatai közt multinacionális vállalatoktól kezdve egészen a KKV szektorig dolgozott marketing területen. Digitális marketing tudástárral, jó kommunikációs képességgel és az eredményesség jegyében kezeli projektjeit.
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!